נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים סידור פרחים ליום נישואין?

הגיע המועד המיוחל בשנה ושוב אתם חוגגים את האהבה והזוגיות שלכם, כמו בכל שנה אתה מחפש דרך לרגש ולהשקיע- מה עם זר פרחים?

 

הקדמה-

לבחור זר פרחים לאדם אחר יכול להרגיש כמו משימה מפחידה. עם כל סוגי הפרחים הקיימים ועם הרצון למצוא פרחים איכותיים וסימבולים רבים נרתעים ואפילו מוותרים על לנסות. למצוא זר איכותי ומרגש זאת לא משימה כזאת קשה- עם מעט הכוונה למקומות הנכונים לקנות מהם בוודאות תמצאו זר מושלם. אנחנו ממליצים על הפרחים של אורן, כל הסיבות והמדריך לבחירת זר בהמשך. למעבר לאתר של הפרחים לחצו על הקישור.

 

מה הופך זר לזר טוב?

לפני שנמליץ לכם על השיקולים לבחירת זר מושלם חשוב קודם להבין מהו זר איכותי. זר איכותי הוא זר פרחים טרי, יפה, מגוון ושיחזיק לאורך זמן. פרחים טריים הם המכשול הכי גדול בקניית פרחים, לפעמים פרחים שמוצאים בחנויות הם פרחים שעמדו זמן רב בשמש או שעברו כמה ימים מאז שהם נקטפו- המשמעות של הדבר היא שהפרחים כנראה לא יחזיקו זמן רב לאחר הקנייה והם יראו נבולים לאחר זמן קצר.

לכן הדבר העיקרי שהופך זר לזר טוב הוא הטריות שלו- כדי לוודא שהזר שלכם טרי בחרו במקומות שמייצרים זרים לפי הזמנה, כך הפרחים יקטפו ממש כמה שעות לפני המשלוח והזר יחזיק אצלכם לאורך זמן.

 

אילו סוגי פרחים יש?

כדי שתוכלו לבחור את הפרחים המושלמים לזר אתם קודם כל צריכים לדעת אילו פרחים קיימים לבחירה מתוכם. פרחים הם עולם רחב, מגוון ומלא זנים אך קיימים כמה כוכבים מרכזיים בעולם הזרים: וורדים- וורדים מגיעים בכל מיני צבעים והם הפרח המפורסם ביותר לזרים, צבעונים- גם הם מגיעים בכל צבעי הקשת ומדובר בפרחים עדינים ונשיים, ״בייביז ברת׳״- כמו שיח קטן מלא בפרחים קטנים, מאוד עדין ויפה בסידורים.

 

איך בוחרים פרחים לזר?

לבחירת הפרחים קיימים כמה רבדים של שיקולים- מה המאורע, מה תרצו לסמל בזר, העדפות של מקבל/ת הזר בנוגע לסוג פרחים, צבעים אהובים ועוד המון גורמים רלוונטים. נתחיל מכך שלפרחים מסויימים יש משמעות סמלית- כמו הוורד האדום שמסמל תשוקה וחיזור ולרוב מתאים כזר ראשון.

דרך נוספת לבחור במשמעות סמלית היא להיזכר בפרחים שהיו בחתונה ולהזמין פרחים מאותו הסוג, או לבחור בפרחים שאתם זוכרים שבן או בת הזוג שלכם ציינו שהם אוהבים- המחשבה על הסימבוליות של הפרחים מראה השקעה ותכנון ותעזור להפוך את הזר לאפילו יותר משמעותי.

 

לסיכום-

זר פרחים ליום נישואים הוא מתנה מושלמת ודרך יפה לסמל ולחגוג את התאריך. זר טוב הוא זר טרי ויפה עם פרחים שמתאימים לבן או בת הזוג שלכם. חפשו אחר פרחים עם סימבוליות וקנו את הזר המושלם אצל אורן פרחים.

 

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו