נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים צמיד טניס?

צמיד הטניס המפורסם- שורות של יהלומים, יוקרה וסיפור רקע מיוחד. צמידי הטניס היום באופנה בסגנונות שלא דמיינת.

 

מה זה צמיד טניס?

צמיד טניס הוא צמיד שמורכב מחוליות מרובעות צפופות משובצות ביהלומים. הצמיד נחשב לשיא האופנה היוקרתית. תכשיטי הטניס מאופיינים בחוליות גמישות למרות שהן בעצם בתי אבן, לרוב משובצות ביהלומים או בזרקונים שקופים בשיבוץ צבתות מרובע. המראה הקלאסי של צמידי טניס נובע מהפשטות של שורת היהלומים אך עם זאת הצמיד נראה אלגנטי ויקר.

מדובר באחד מהתכשיטים המוכרים בעולם אך בשנה האחרונה הוא חזר לכותרות ולאופנה- ובצבעים חדשים. צמידי הטניס החדשים כבר לא מגיעים רק בצבע אחד, קיימים צבעים בכל צבעי הקשת ואפילו כאלו שמשובצים באבני חן. צמידי הטניס הם מתנה יוקרתית מצויינת לאירוע כמו יום הולדת או יום שנה לזוגות.

צמיד טניס

מאיפה הגיע השם?

צמידי הטניס קיבלו את שמם משרשראות הטניס, שקיבלו את שמם משחקנית הטניס המפורסמת כריס אוורט. בשנות השנים המאוחרות שיחקה השחקנית המפורסמת במשחק אליפות שבו ענדה שרשרת משובצת יהלומים, במהלך המשחק נשמטה מצווארה השרשרת והמשחקים נעצרו כדי שתוכל למצוא אותה.

הרגע האגדי בשילוב עם השם שיצרה לעצמה כריס סביב האופנה והסטייל הפך את השרשרת לסמל הידוע של השחקנית ומשם שמה הגיע ״שרשרת הטניס״. השם התפשט בכל רחבי העולם וכיום כל שיטות השיבוץ שנראות כך נקראות שרשראות טניס.

 

כיצד תזהו צמיד טניס מוצלח?

צמיד טניס איכותי תלוי ברמת השיבוץ שלו. שיבוץ איכותי הוא שיבוץ שמחזיק את האבן בצורה טובה ומבטיח שלא תאבדו את היהלומים שהשקעתם בהם. אמנות השיבוץ היא אמנות של צורפים שבה מתאימים בית אבן, צבתות ובסיס לכל אבן בנפרד ולאחר מכן משבצים בדיוק מירבי את היהלום לבית האבן.

אם השיבוץ יהיה רופף מידי היהלום יפול אך אם הוא יהיה הדוק מידי היהלום עלול להסדק או שהשרשרת עלולה לאבד מהגמישות שלה ולבסוף להשבר. ברוב התכשיטים מדובר בשיבוץ של אבן אחת או שתיים ובית האבן נמצא מעל לתכשיט עצמו (לדוגמא על רצועת הטבעת), בצמידי הטניס לעומת זאת בתי האבן הם החוליות של התכשיט ומשובצות המון אבנים בשורה.

מכל הסיבות הללו צמידי הטניס הם מהמסובכים ביותר לצרוף. בבחירת הצמיד הקפידו על איכות הצורף, איכות החומר ואיכות השיבוץ. שימו לב שהשרשרת גמישה יחסית ואינה ״מתקפלת״ בצורה שעלולה להשבר או רופפת בצורה מחשידה, וודאו כי האבנים אינן רופפות בבית האבן ושהשיניים שטוחות ומהודקות על גבי היהלום ולבסוף וודאו כי מדובר בחומרים איכותיים ואמיתיים- יהלומים ומתכות.

 

לסיכום-

צמידי הטניס הם האחים הקטנים של שרשראות הטניס, מדובר בתכשיטים יוקרתיים שבנויים משיבוץ שורה של חוליות יהלומים. תשקיעו נכון ותבחרו בצמידים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן. חפשו אחר צמידי טניס מיוחדים ותשקיעו בתכשיט קלאסי ויוקרתי.

צמיד טניס