נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לקדם מותג תכשיטים באינסטגרם

פעילות באינסטגרם כרוכה בשילוב של הרבה דברים. זה יותר מסתם שיווק וקידום המוצרים שלכם, אלא גם בניית תדמית המותג שלכם האלמנט הוויזואלי ממלא תפקיד קריטי במשיכה של אנשי היעד שלכם. אתם יכולים לבנות איתם מערכת יחסים על ידי אינטראקציה איתם באמצעות הודעות ישירות, פוסטים ציבוריות ועוד. אז איך מקדמים מותג תכשיטים באינסטגרם? כל מה שתצטרכו לדעת. 

 

1. העלו תמונת פרופיל

לאחר שבחרתם את השם שלכם באינסטגרם, העלו מיד תמונת פרופיל שהיא לוגו החברה שלכם. על ידי כך, אתם מחזקים את רמת ההכרה של המותג. מה שאתם רוצים להשיג כאן הוא לגרום ללקוחות היעד שלכם לחשוב על המותג שלכם באופן מיידי בכל פעם שהם רואים את הלוגו שלכם. סושיאל בוסט

 

2. הוספו ביוגרפיה יצירתית

תהיו תמציתים אך יצירתיים בעת כתיבת ביוגרפיה, כי יש לכם רק 150 תווים לעבוד איתם. ספרו למשתמשים ולעוקבים ישירות מי אתם ובמה עוסק המותג שלכם. אתם יכולים לשנות את מה שמופיע בביוגרפיה שלכם בתדירות שתרצו. ודאו שאתם משתמשים בשפה ובמילים הנכונות, אם התכשיטים שלכם מייצגים יוקרה תכניסו את זה לתיאור ולחוויה. הלקוח לא קונה תכזיט הוא קונה את כל המותג.

 

3. צרו והצגו תוכן מרתק

ישנם שני מרכיבים חשובים של התוכן. הראשון הוא טקסט (כתוביות כולל האשטאגים). השני הוא דימויים חזותיים כמו תמונות וסרטונים.תוכן תמונה- אומרים שתמונות אינסטגרם מובילות לארבעים אחוז יותר  מעורבות מאשר סרטוני אינסטגרם, אז אתם צריך לבנות איזון בין סרטונים לתמונות.

התמונות שלכם יכולות להיות כל אחת (אך לא מוגבלת) מהאפשרויות הבאות: מוצרי התכשיטים שלכם, מאחורי הקלעים המציגים את תהליך יצירת התכשיטים שלכם, הודעות קידום מכירות/קמפיין ותמונות של עונדי התכשיטים שלכם שכאילו מוכרים את החוויה הזאת לקונים.

 

4. פרסום תמונות

בעת פרסום תמונות, חשוב לפרסם תמונות בעלות מראה מקצועי שימשכו את לקוחות היעד שלכם. זכרו לשים לב ליסודות של צילום תכשיטים כדי להבטיח שלקוחות היעד שלכם יקבלו משהו בעל ערך מהתוכן שלכם. לדוגמה, המוצר כולו חייב להיות בפוקוס, מואר היטב, נקי מכל רקע מסיח את הדעת שאינו משלים את מה שאתם רוצה להשיג. תסתכלו על תמונות של המתחרים שלכם, זה ייתן לכם רעיונות באיזה תוכן תמונות אתם יכולים להשתמש בעדכון האינסטגרם.

 

5. תפנו למקצוענים

יש אנשים ועסקים שכל מטרתם הוא לעזור לכם להשיג יור חשיפה ועוקבים לעמוד התכשיטים שלכם. אתם יכולים לעבוד צמוד עימם על מנת ליצור דף פעיל, שמקפיד להציג תוכן בזמן ולהשאר אינטראקטיבי עם הלקוחות. אתם לא חייבים לנהל הכל בעצמכם ולפעמים חלוקת הסמכויות הזאת מאפשרת לכם לפקח על עניין הפרסום מלמעלה.

מקצוענים ידעו לבנות תוכנית עבודה מסודרת, איוכתית וקולעת. מותג תכשיטים חייב לעמוד בסטנדרטים גבוהים כדי להחזיק מעמד לכן חשוב לשקול את האופציה.

אינסטגרם

תכשיט
איך מתאימים תכשיטים אישית?

הכנת תכשיטים בהתאמה אישית מתבצעת על ידי מומחים בתחום. מי שמאסו בתכשיטים הגנריים והמשעממים, צריכים לקרוא את השורות הבאות

תכשיטים לכל ארון בגדים
10 תכשיטים חיוניים לכל מלתחה

תכשיטים הם דרך נהדרת להביע את טעמכם וסגנון האישיות והאלגנטיות שלכם. התכשיטים מוסיפים נופך של זוהר לכל תלבושת. התכשיטים