נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מוצאים זרי פרחים מיוחדים?

הדרך הטובה ביותר והיפה ביותר לעטר כל שולחן היא בעזרת זר פרחים. זרי פרחים יכולים להתאים לכל מקום, לכל סיטואציה, ולכל אירוע. האתגר הוא להתאים זר לכל אירוע, ולמצוא היכן ניתן להשיג זרים מיוחדים, לאירועים מיוחדים.

 

זרי פרחים

קרה לכם פעם שהיה לכם אירוע – בר מצווה, חתונה, ברית, או כל דבר אחר, רציתם לקשט את השולחן בפרחים יפים ומתאימים, ואז פשוט לא הצלחתם לעשות זאת? אם לא קרה לכם, בטח זה קרה למישהו שאתם מכירים. המשימה הלכאורה פשוטה של קישוט השולחן בעזרת זר פרחים, מסתברת ככלל לא פשוטה.

כמובן, אפשר לעטר את השולחן בעזרת פרחים פשוטים שקונים בחנות השכונתית, אולם זר כזה הוא בדרך כלל לא מושקע, לא איכותי, ולא מותאם לאירוע הספציפי. מאידך, כדי להכין זר מתאים בעצמכם, צריך למצוא את הפרחים, לחשוב כיצד לסדר אותם, לשבת ולעשות את עבודת הנמלים של השזירה, ואחרי כל זה לקוות שבאמת יצא לכם משהו יפה.

לבניית זרחים באתר פרחי הארץ>>>

זרים מיוחדים

אולי אתם לא מכירים, אך במיוחד בשביל סיטואציות כאלה נפתחו לאחרונה כמה עסקים העוסקים אך ורק בשזירת פרחים ועשיית זרים מיוחדים. ניתן למצוא עסקים אלו באתרי האינטרנט שלהם, ולחפש שם את הזר המתאים לכם. מלאכת השזירה נעשית על ידם בעבודת יד, תוך שמירה על איכות הזרים והקפדה אומנותית על כל פרט ופרט.

במקומות מיוחדים אלו אתם יכולים להזמין זרים בעיצוב אישי, או להזמין מהקטלוג הקבוע שלהם, ובכך להפוך את המשימה שאמורה להיות פשוטה, לבאמת פשוטה. הזרים אותם אתם יכולים לקנות מהם משתנים בדרך כלל עם עונות השנה, ומתאימים לאירועים שונים ומגוונים.

 

עשו זאת בעצמכם

אם בכל זאת אתם מעוניינים לשזור את הפרחים, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת, אך חשוב לדעת שמדובר בעבודה מורכבת ומאתגרת. תהליך השזירה עובר כמה שלבים. ראשית, עליכם לחשוב איזה סוג של זר אתם רוצים, איזה אירוע או שולחן הוא אמור לקשט, ומה המטרה שלו בתוך העיצוב הכללי. לאחר מכן, עליכם לבחור את הפרחים המתאימים לעיצוב שבחרתם, ובשלב השלישי להתחיל לשזור אותם לזר אחיד.

אל תחשבו שאם תלכו על פי שלושת השלבים שמנינו, יצא לכם זר יפה ומושלם. עבודת השזירה היא עבודת אומנות מורכבת, המצריכה כישרון אומנותית בסיסי, יחד עם אימונים וניסיונות רבים. כמו שציור או פיסול אלו עבודות המצריכות כישרון וניסיון, כך גם עבודת השזירה. לכן, אם אתם מעוניינים באתגר, לכו על זה ונסו לשזור בעצמכם, אולם אם המטרה שלכם היא לעצב שולחן באירוע קרוב, עדיף לחפש אצל המומחים.

לסיכום, מציאת זרי פרחים מורכבים ויפים זוהי מלאכה מאתגרת, אך בשנים האחרונות נפתחו כמה וכמה עסקים שבהם תמצאו מלאי גדול של זרים יפים ואיכותיים. בנוסף, עליכם לזכור ששזירת פרחים זוהי אומנות לכל דבר, ועסק לא פשוט כלל.

זרי פרחים מיוחדים

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו