נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארנקים אופנתיים לכרטיסי אשראי

ארנק הוא הפריט הכי מבריק שימושי ויעיל שיש בתיק של כל אישה. לדעתנו הוא אפילו יותר משמעותי מהתיק עצמו. ארנק מעולה שעושה לנו סדר ויש בו את האפשרויות להכיל: כרטיסי אשראי, כרטיסי מועדון, כסף מזומן, כסף קטן, תעודת זהות מסמכים ועוד הוא הארנק שאנחנו הכי אוהבות. 

 

אז איך לבחור נכון את הארנק שהכי מדויק לך?

בחירת ארנק אופנתי

לפני שאנחנו ניתן את הטיפים שלנו חשוב לנו לעצור ולהגיד שלכל אחת יש את הצרכים האישיים שלה. חלקנו יכולות להסתפק בארנק שמכיל רק כרטיס אשראי ותעודת זהות – כמו חוגרון כזה, ומישהי אחרת אוהבת דווקא את הארנקים הגדולים שיכולים להכיל בהם את כל מה שהיא צריכה תמיד בהישג יד.
המון פעמים הצורך בארנק קשור בדרך שבה אנחנו רגילות לשלם או להתנהל עם הכסף שלנו. לכן קחו את הדברים שאנחנו כותבות ותנסו להבין איפה זה פוגש אתכן ומה הכי מתאים לחיים ולארנק שלכן!

 

אז מהו בכלל ארנק? הגדרה יבשה

העתקנו מהויקיפדיה אז לא לכעוס.
ארנק- הוא אביזר איחסון קטן ( בדרך כלל בגודל כיס ), באופן כללי הוא מיוצר מבדים, עורות, או פוליוניל כלוריד ( סוג של פלסטיק ) והוא משמש לשמירת כרטיסי אשראי, כסף, רשיונות נהיגה, וכמו כן קבלות, תעודות אחרות למינהן ולעיתים גם תמונה קטנה.

 

איך בוחרים את הארנק הנכון?

לכל אישה יש את הימים האלה שהיא קמה בבוקר לעוד יום שיגרתי ומבינה שהיא חייבת משהו ואיך החיים יכולים להמשיך בלעדיו. זה לא משנה אם הארנק עדיין במצב שימושי או שהוא כבר בלוי ושחוק. את מרגישה שאת חייבת ארנק חדש עכשיו. אנחנו מבינות אותך לגמרי!

כיום יש מגוון כה גדול של ארנקים: כאלו שמושפעים מהאופנה העדכנית, ואנקי שידועים בשמירה על מראה מאופק ושמרני – קלאסיים, ארנקים עשויים דמוי עור (הזולים והמפתים שאת מצטערת עליהם אחר כך), ארנקים עשויי פלסטיק, ארנקים מעור אמיתי, חוגרוניפ (כאילו שיכולים להכיל רק כרטיסים) ועוד.

 

החומר ממנו עשוי הארנק ישפיע על טווח הזמן שהוא יחזיק לך

אז כידוע ארנק הוא דבר שנמצא בשימוש יומיומי. אנחנו שולפות אותו כשאנחנו נמצאות בחוץ כמעט כל הזמן ולא תמיד רק בשביל לשלם. אנחנו מוציאות אותו בשביל לתת צדקה, להציג תעודת זהות, לקבל הטבות עם כרטיסי מועדון וכו'. לכן חשוב להבין שהתנועה והמגע שלנו עם הארנק שוחק אותו עם הזמן ולכן הוא מתבלה.
ככל שנבחר בחומר יותר איכותי ועמיד, כמו עור אמיתי למשל, ולא בחומרים כמו עור סינטטי או בדים שמתבלים ומתלכלכים בקלות, הארנק שלנו ישאר לטווח ארוך יותר במצב טוב ושמיש.

 

ארנק: טרנדי או עמיד?

אם אתן הולכות על האופציה הטרנדית אנחנו ממליצות לשים לב האם החומר שווה את המחיר. נכון, ישנם המון ארנקים מהממים ואופנתיים אבל האם החומר שממנו הם עשויים שווה את המחיר או שאולי כבר עדיף להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות ארנק עור איכותי שיחזיק לאורך זמן? ההחלטה בידכן!

תתחדשו (:

ארנקים אופנתיים לכרטיסי אשראי

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו