נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לשפר את המראה שלך באמצעות תכשיטים

לפני כמה ימים התארחנו בתוכנית בוקר מוכרת והסברנו את דעתנו בכל הנוגע לתחום הביוטי. הצגנו שם את הדרכים השונות לשפר את המראה באמצעות תוספות של אקססוריז מסוגים שונים. מיד לאחר תום השידור גילינו כי הייתה התעניינות רבה בנושא. כך שבחרנו להציג את הדעה שלנו במדריך מקיף שיאפשר לכל אחת להכיר את הדרך שלנו לשיפור המראה בדרך זו. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להיראות במיטבכן תוך שימוש בתכשיטים.

 

הדרך ה – 1 לשפר את המראה באמצעות תכשיטים: להתאים את התכשיט ליציאה

הדרך הראשונה שיכולה לשפר את המראה שלך באמצעות תכשיטים היא תוך התאמה של מראה התכשיט לסוג היציאה. ראינו לא פעם נשים שענדו שרשרת, עגילים או צמיד שהתאימו ליציאה בשעות הערב למסעדה או בר. בחירה שכזו הינה מוגזמת ולא מתאימה ליציאה בשעות הבוקר לסידורים בבנק למשל. שימו לב שאתן מתאימות את התכשיט ליציאה. אם יש לכן יציאה בערב ולא תוכלו לעבור בבית בסוף היום, תמיד אפשר להניח את התכשיטים בתיק ולהחליף אותם בסוף יום העבודה.

 

הדרך ה – 2 לשפר את המראה באמצעות תכשיטים: לבחור בתכשיט שמתאים לצבע העור שלך

הדרך השנייה שתאפשר לכן לשפר את המראה שלכן באמצעות תכשיטים נוגעת לבחירה נכונה עבור כל אחת מכן. בחירה של תכשיטים לאישה צריכה להיעשות תוך היכרות עם גוון העור שלך. יש מי שיש להן גוון עור בהיר שמצריך התאמה של תכשיט בצבע כסף, בעוד נשים בעלות גוון עור כהה יותר עשויות לבחור בזהב צהוב או אדום.

 

הדרך ה – 3 לשפר את המראה באמצעות תכשיטים: להתאים את התכשיט לבגד

הדרך השלישית והחשובה לא פחות מאלו שהוצגו קודם היא התאמה של התכשיט לבגד. אם למשל קנית לאחרונה גופיה ב – H&M שיש לה פתח וי, את צריכה לבחור בשרשרת ארוכה שתגיע עד פתח המחשוף. הימנעי מלבחור בשרשרת עגולה ואדוקה, פשוט בגלל שבחירה שכזו לא תביא לשיפור המראה, היא תגרום לך להיראות הרבה פחות טוב.

לא בטוחה שאת יודעת איך לעשות זאת? תתייעצי עם המומחים

אם קראת את המדריך הנוכחי ואת יודעת שמדובר בעניין חשוב, אך אין לך מושג איך ליישם אותו – את יכולה להיות רגועה. שכן, יש גורמים חיצוניים שישמחו לסייע לך בבחירה של תכשיטים. הנה כמה מהם:

  • חברות שמבינות עניין בבגדים ותכשיטים
  • סטייליסטיות
  • מוכרת בחנות תכשיטים ועוד

אל תתביישי להסתייע בגורמים אלו, כל אחת מוצאת את עצמה מקבלת ייעוץ בשלב זה או אחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו להביא לשיפור משמעותי של המראה שלכן באמצעות תכשיטים. כעת, יש בידיכן את כל המידע, כך שנותר לכן רק ליישם את הטיפים שנכתבו לעיל. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ותשפרו את המראה החיצוני שלכן פלאים.

 

תכשיט
איך מתאימים תכשיטים אישית?

הכנת תכשיטים בהתאמה אישית מתבצעת על ידי מומחים בתחום. מי שמאסו בתכשיטים הגנריים והמשעממים, צריכים לקרוא את השורות הבאות

תכשיטים לכל ארון בגדים
10 תכשיטים חיוניים לכל מלתחה

תכשיטים הם דרך נהדרת להביע את טעמכם וסגנון האישיות והאלגנטיות שלכם. התכשיטים מוסיפים נופך של זוהר לכל תלבושת. התכשיטים