נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האופנה חוגגת: איפה בדובאי נמצאים המקומות האופנתיים ביותר?

דובאי היא עיר של תיירות, יוקרה, עסקים וגם אופנה. הטרנדים הכי חמים והתופעות הכי משוגעות מוצאות לעצמם פינה חמה באחת הערים המעניינות והמלהיבות ביותר שקיימות בעולם. בכתבה הבאה נחגוג את האופנה של דובאי ונציג את המקומות הכי אופנתיים בה.

 

המועדון הכי חם בעיר

לפני שנצלול אל מגוון אתרי השופינג האדירים שיש לדובאי להציע בואו נתחיל דווקא בסתלבט על החוף. אבל סתלבט בקלאסה, מכיוון שהמועדון של ניקי ביץ' בדובאי נחשב לאחד ממועדוני החופים היוקרתיים והמצליחים בעולם. כמה מצליח? בעקבות הביקוש הרב למועדון נוצרו סניפים במקומות תיירות נוספים בעולם כגון איביזה, מונטה קרלו ומיאמי ביץ'.

המועדון הוקם בשנת 2016 בעקבות חזונו של היזם ג'ק פנרוד להקים מועדון חוף יוקרתי שישלב אלמנטים של תרבות, אוכל, מוזיקה, אמנות ואופנה במקום אחד על הים. בהתאם תוכלו למצוא בניקי ביץ' את המסיבות הנחשקות ביותר עם הדיג'יי הטובים בעולם, תפריט עשיר מכל קצוות תבל, עיצוב ארכיטקטוני מרשים ושלל אטרקציות משתנות.

 

הקניון הגדול בעולם

אין ספק שבדובאי אוהבים להיות הכי גדולים. החל מהגדל הגבוה בעולם ועד לבריכה הפנורמית הגבוהה בעולם, בדובאי אוהבים להשקיע ולהשקיע בענק. לכן לא מפתיע שגם הקניון הגדול בעולם נמצא באמירות, עם לא פחות מ-1600 חנויות ועם אקווריום ענק במרכזו המכיל 140 זנים שונים של חיות ימיות.

אין ספק שכל העושר הזה יכול להוביל לסחרור, אבל גם לאחלה של יום שופינג. בקניון דובאי תוכלו למצוא את מיטב המותגים המובילים בעולם האופנה, לרבות לואי ויטון, בילבונג, מנגו, טיפני, ברשקה, גלרי לאפייט, בלומינגדייל’ס ועוד רבים וטובים. אז תפנו לכם כמה שעות פנויות ותקציב הגון וצאו למסע הקניות של החיים שלכם.

 

כל הנוצץ זהב

נדמה שאין מקום מתאים מדובאי להתעסק קצת עם הזהב. אחרי הכל המתכת היקרה והנוצצת מתאימה היטב ללוק הגרנדיוזי של העיר. ואכן, כנראה שלא תופתעו לשמוע שבעיר פועל שוק הזהב הגדול מסוגו בעולם עם נציגות של למעלה מ-300 סוחרים במוצרי זהב שונים.

תכשיטים שונים, מטילי זהב, שעוני יוקרה, ועוד שלל סחורות זהובות ממגוון סוגים – את כל אלו תוכלו למצוא בשוק הזהב של דובאי. בהתאם לכך שמדובר בשוק, גם חוקי להתמקח על המחיר ולנסות להשיג הנחה נחמדה.

 

קליגרפיה בסטייל

נסיים במותג ייחודי שפועל בדובאי וצבר לעצמו כבר שם בכל רחבי העולם. המותג Bil Arabi של המעצבת נאדין קנסו מציע תליונים ותכשיטים נוספים עם פרשנות צעירה ומרעננת לקליגרפיה הערבית המסורתית. מדובר במזכרת יוקרתית שתוכלו לקחת לאורך שנים – טבעת, שרשרת או כל תכשיט מועדף אחר עם חריטה של השם הפרטי שלכם (או כל שם או מילה אחרת שתבחרו כמובן) בקליגרפיה ערבית בסטייל של קנסו.

קליגרפיה היא אחת מסוגי האמנות המרשימים בעולם והודות לעיצוב הבועט של המותג, היא זוכה גם לגרסה מודרנית מעולה.

אופנה בריכת

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו