נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם חנות תכשיטים צריך לעבור עם ספק שליחויות קבוע?

במאמר הבא אנחנו הולכים לדבר על כל היתרונות של עבודה עם ספק קבוע. אם אתם בעלי עסק ואתם חווים קשיים עם הספקים שלכם או חברת השליחויות שלכם, אנחנו הולכים לשים לכם על השולחן את כל המורכבויות ועם זאת את היתרונות שבכל זאת אפשר להפיק מדבקות בספק אחד. 

 

כל עסק ומה שמתאים לו – אל תפחדו לדרוש יותר

עסקים רבים ממשיכים להשתמש בשירותי שילוח הכי סטנדרטיים ורגילים לכאורה מבלי לבצע סקירה אפילו שטחית של ההתאמה בין סוג החברה, הגישה והאנשים בהשוואה לעסק שלהם. שינויים מהותיים קורים בהרגלי הצריכה שלנו כל הזמן ולכן חברות ההפצה והשילוח מהווים גורם קריטי בכל הקשור בהצלחה בעסק, שירות לקוחות, יצירת לקוחות קבועים והגדלת הקהילה של הלקוחות.   חברת רימון שליחויות ממליצה לכם על בחירת ספק שליחויות קבוע דרך ראייה ומתן דגש על הפרמטרים הבאים:

 

תקציב

אתם צריכים לבחור בחברה שמספקת שירות משלוחים שינתן מענה תואם וברור לצרכים העסקיים שלכם. הפרמטר הזה נקבע בדרך כלל על פי ובהתאמה למספר השליחויות יש לעסק להעביר, הגודל והמרחק שהן צריכות לעבור.

עצרו לרגע ותשאלו את עצמכם, האם אתם משלחים מספר סוגים של חבילות או שאתם עסק של מוצר אחד? האם אתם זקוקים לאחסון או שהמשלוח יוצא באופן ישיר מהעסק שלכם? האם המטרה בהתחלת שירות משלוחים הוא להגדיל את העסק והלקוחות בו? אם כן מומלץ לבחור בחברה שיכולה לספק לכם מענה מידי.

 

אין יותר חשוב ממנו: ביטחון

בחרו בחברה שמקנה לכם ביטחון ושלווה נפשית. להיות בעל עסק במדינת ישראל זה גם ככה לא דבר פשוט, אתם בתור בעלי עסקים מוצפים בבעיות ועבודה אין סופית. בחרו חברת שליחויות אמינה, מקצועית שאתם יכולים לסמוך עליה ואתם אפילו רגועים בכל מה שקשור אליה. אנחנו יודעים, בתור בעלי עסקים קשה מאוד לשחרר, אבל יש חברות שליחויות שמצליחות לגרום לכם להיות מאושרים ורגועים בכל מה שקשור לשילוח המוצרים שלכם ואתם יכולים להתפנות להתעסק בדברים אחרים. ולא חסר.

 

מהירות המשלוח

בעולם בו אתרים ועסקים מבטיחים ללקוחות שלהם משלוח שמגיע תוך יום או ביום למחרת, אסור לכם להתפשר בכל הקשור במהירות המשלוח. בחרו חברת משלוחים מהירה, ששמה לה לדגל להימנע מאיחורים במשלוחים. הלקוחות שלנו כבר רגילים להזמין ברשת, חברה שעושה "פאדיחה" בפאן הזה מעבדת לקוחות וזה בדוק!

 

נראות ומקצועיות

בסופו של דבר לשליח יש המון השפעה על המותג שלכם. הוא זה שמקשר בין האתר או העמוד העסקי שלכם לבין החוויה של קבלת המוצר. הבן אדם שמוסר ללקוח שלכם את החבילה צריך להיות מקצועי, אדיב ונעים וזו לא בושה לדרוש זאת מחברת שליחויות. למעשה זה התפקיד שלה. כמו שאתם לא מתפשרים בעסק שלכם על שום דבר, כך אתם יכולים להרגיש בנוח לדרוש זאת מעסקים אחרים.

 

לסיכום

חברת שליחויות יכולה להקנות לכם הרבה שקט נפשי וביטחון אם זו החברה הנכונה והמתאימה ביותר לעסק שלכם. בחרו נכון!

 חברת רימון שליחויות

תכשיט
איך מתאימים תכשיטים אישית?

הכנת תכשיטים בהתאמה אישית מתבצעת על ידי מומחים בתחום. מי שמאסו בתכשיטים הגנריים והמשעממים, צריכים לקרוא את השורות הבאות

תכשיטים לכל ארון בגדים
10 תכשיטים חיוניים לכל מלתחה

תכשיטים הם דרך נהדרת להביע את טעמכם וסגנון האישיות והאלגנטיות שלכם. התכשיטים מוסיפים נופך של זוהר לכל תלבושת. התכשיטים