נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הזמן שלך לנצוץ: 5 טיפים להגברת הביטחון מול לקוחות וקהל

כשהעולם שלנו הופך לדיגיטלי ומלא במודעות לעמידה מול קהל ומצלמות, רכישת המיומנויות האלה הופכות להיות מפתח להצלחה בכל תחום שתבחרו. בין אם אתם נדרשים להציג מוצר בפני לקוחות, למכור נדל"ן או להעביר מצגת במסגרת הלימודים, ביטחון בעת עמידה מול קהל ולקוחות הוא קריטי להצלחה שלכם. במאמר הבא ריכזנו עבורכם 5 טיפים שעשויים לשנות עבורכם הכל. זה הזמן שלך לנצוץ: 5 טיפים להגברת הביטחון מול לקוחות וקהל. קריאה מהנה!

 

דברו את האמת שלכם

בין הדברים הראשונים שלומדים במסגרת קורס קואצ'ינג וסדנאות אחרות להתפתחות עצמית, הוא שבזמן שאתם מדברים את האמת שלכם – זהו הזמן שבו אנשים מרותקים אליכם ומעניקים לכם את מלוא תשומת הלב.
אין זה משנה אם אתם מוכרים מוצר או מציגים את עצמכם ­בפני קהל חדש, הקפידו לחשוב על מה שאתם מרגישים בפנים, ולתת לתחושות שלכם לצאת החוצה דרך המילים.
דיבור שכזה ייצור חיבור אמיתי ביניכם ובין הקהל שלכם, ויביא לתוצאות מפתיעות.

דברו את האמת שלכם

 

שלטו בחומר

הקפידו להתכונן היטב לפני שאתם מגיעים למצב שבו אתם עומדים מול הקהל או הלקוחות שלכם, והמוכנות הזו תנסוך בכם ביטחון מוחלט. כך למשל, אם אתם מכינים מצגת ללימודים או לעבודה הקפידו להכיר אותה היטב כדי שתוכלו לתפעל אותה בצורה מושלמת גם בזמן הסחות דעת, ואם אתם מוכרים דירה, הקפידו לשלוט בכל הפרטים הקשורים אליה.

 

התכוננו לאלתר

הרבה מאיתנו אוהבים להיות בשליטה, וזהו צורך הישרדותי טבעי עבור בני אדם. יחד עם זאת, ההבנה המועילה ביותר עבורנו היא שלמעשה אין לנו אפשרות לשלוט בכל מה שקורה סביבנו, והדרך הטובה ביותר היא להיות מוכנים לאירועים בלתי צפויים. אם אתם מציגים מצגת למשל, התכוננו לענות על שאלות מכל מיני סוגים, והיו מוכנים גם לומר "אני לא בטוח לגבי זה, אך אשמח לבדוק ולחזור אליך". אם אתם מוכרים מוצר ללקוח, קחו בחשבון שייתכנו גם תגובות בלתי צפויות, ועם הזמן זה יעזור לכם להגיב ולאלתר באופן הטוב ביותר.

 

התלבשו בצורה מכובדת

כשאנו מתלבשים בלבוש המכבד אותנו, זה משפיע באופן ישיר על תחושתנו הפנימית. חישבו על סיטואציה שבה אתם הולכים לחתונה או אירוע אחר, ולבושים במיטב בגדי המלתחה שלכם, ועכשיו דמיינו איך אתם הולכים ואיך אתם מרגישים. לרוב, אנשים שמתלבשים בצורה מכובדת גם הולכים בצורה אחרת, נראים, מרגישים ומדברים אחרת.

 

השקיעו בקורסים וסדנאות

עם עליית המודעות לנושא, כיום תוכלו למצוא מגוון של קורסים וסדנאות העוסקים בדיבור מול קהל, עמידה מול מצלמה, קואצ'ינג ושפת גוף. הקורסים הללו הם לרוב מעשיים, ומאפשרים לכם להתאמן ולפתח את המיומנויות הללו בסביבה בטוחה. ככל שתשקיעו יותר בעצמכם בתחום הזה, תוכלו לראות תוצאות מועילות וגם להרגיש טוב יותר עם עצמכם ביום יום.

השקיעו בקורסים וסדנאות

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו