נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 המתנות לגבר לכבוד יום האהבה

יום האהבה מתקרב ואתם כבר מתחילים לחשוב מה לקנות לבני או בנות הזוג. לקנות מתנה לאישה זה בדרך כלל הרבה יותר קל ויש אינספור אפשרויות גם בחנויות וגם דרך האינטרנט, אבל שזה מגיע לגבר העניינים מתחילים להיות קצת יותר קשים. הרבה דברים שמרגשים נשים כמו בגדים, תכשיטים, בישום, לא ממש עובדים על הגברים ויש עולם שלם ששייך רק לנשים כמו איפור או קוסמטיקה. אז מה באמת אפשר לקנות. קראו ולמדו:

 

מתנות לגברים שאוהבים לשתות

מתנה לגבר ליום האהבה בהחלט יכולה להיות קשורה לשתייה חריפה. זה יכול להיות מארזים של כוסות מיוחדות לוויסקי למשל או ערכות להכנה של קוקטיילים. אפשר גם לקנות בקבוקי שתייה מיוחדים בחנויות אלכוהול מובחרות או בירות במבשלות פרטיות או בקבוקי יין מיקבי בוטיק. בקבוק שתייה איכותי יכול להחזיק הרבה זמן ועם מתאימים לו כוסות יפות אז זאת בהחלט יכולה להיות מתנה מוערכת. בנוסף, ישנם גם מארזים ליום אהבה.

 

מתנות לגברים שמשחקים פוקר

האמת שיש לא מעט כאלו. גברים אוהבים לשחק פוקר. פרט לריגוש שיש בניצחון או בהפסד, מדובר על מפגש עם חברים, בדרך כלל חברים קרובים מאד שללא המשחק לא בטוח שהייתה להם הזדמנות להיפגש. לשם כך בדיוק יש את ערכות הפוקר במגוון סוגים וגדלים. הערכות מקצועיות ואיכותיות ואם בן הזוג שלכן משחק עם חברים אך אין לו ערכה משלו אז זאת בהחלט יכולה להיות המתנה המושלמת עבורו. גם לגברים שמשחקים שחמט אפשר לקנות את המשחק במארז מרשים, למשל מזכוכית או משחק שש בש שעשוי מעץ בעבודת יד.

 

מתנות לגברים שאוהבים טכנולוגיה

כנראה הקטגוריה עם הכי הרבה אפשרויות. גברים אוהבים גימיקים ויום האהבה זאת הזדמנות מצוינת לרכוש לאהובכן מתנה כזאת. אפשר לקנות שעונים חכמים, אוזניות איכותיות, רמקול בלוטות איכותי עם עיצוב מגניב והרשימה עוד ארוכה. אם הבן זוג מתעסק בספורט אז שעוני ספורט זאת מתנה מצוינת, כמו כן גם מד צעדים או אוזניות עמידות לגשם ורטיבות. גם בתחום הכושר יש הרבה חידושים טכנולוגיים. בנוסף, למי שמכור למשחקי מחשב אז כל המכשירים למיניהם יכולים להיות אופציה טובה כמו פליסטיישן למיניהם או נינטנדו.

 

לסיכום

אין ספק שהיום יש הרבה יותר אופציות לרכוש מתנה ליום האהבה לגבר. ישנם מספר מוצרים השייכים לקטגוריות שונות כמו מתנות הקשורות באלכוהול, במשחקים שונים כמו פוקר, שש-בש או שחמט ובטכנולוגיה. שיטוט קצר באינטרנט יוביל אתכם להרבה אתרים דרכם אפשר לרכוש מבלי לצאת מהבית ולחפש רעיונות בקניונים. את המתנה אפשר להעניק בארוחת ערב רומנטית במסעדה או אפילו בערב זוגי בבית. אתן יכולות תמיד להתייעץ עם החברים הטובים של בני זוגכן שבטוח ידעו מה החבר שלכן אוהב ויוכלו לעזור לכן לחפש את המתנה המושלמת עבורו.

משחק קלפים

 

3 יתרונות בשמן CBD

שמן CBD הפך להיות בשנים האחרונות לשם דבר. אנשים רבים בוחרים לצרוך אותו על פני סוגים אחרים של קנאביס.