נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חתונה בגן אירועים – תכנון שביל לחופה

אחד הרגעים הקסומים ביותר בחתונה, הוא הצעדה של הזוג המתחתן עם המלווים אל עבר החופה. הצעדה הזו יכולה להיות מרגשת גם היא מתבצעת ללא שביל ייעודי, אלא פשוט בתוך הקהל, אך אין ספק ששביל מסודר היטב יוכל להוסיף לה המון חן. במאמר זה נפרט על מספר דברים שחשוב לשקול כאשר מתכננים שביל הליכה לחופה, כך שהחתונה שלכם תקבל עוד רגע בלתי נשכח.

 

תכנון שביל עץ לחופה

אחד הדברים היפים ביותר שניתן לשלב בכל גן אירועים או בחתונה הנערכת בטבע, הוא שביל עץ יפה המוביל את הזוג הישר אל החופה ואל המשך חייהם המשותפים. תכנון שביל עץ לחופה חייב להתבצע בצורה מחושבת, כך שתמזערו את הסיכון לתקלות שיהרסו את האירוע שלכם לחלוטין. בניית דק היא לרוב הדרך המומלצת להקים את שביל העץ שלכם. במהלך הבנייה, תצטרכו להתחשב בתנאי הקרקע העמודים לרשותכם, ולהחליט מה אתם רוצים שיהיה השיפוע של שביל העץ שלכם, האם אתם מעדיפים אותו מפותל או ישר, והאם אתם מעדיפים שהוא יהיה מוגבה מגובה הקהל או בגובה הקרקע. בכל מקרה, כדאי מאוד לשקול לבצע את העבודה בעזרת מומחים, אשר יפחיתו מכם את העומס של ההכנות, ויבטיחו תוצאה עוצרת נשימה.

 

חישוב אורך השביל האידיאלי

חישוב אורך השביל האידיאלי הוא אחד מהצעדים הראשונים בדרך לתכנון שביל לחופה. מדובר בפרט חשוב מאוד, מאחר והוא משפיע על שאר המאפיינים העיצוביים של השביל, וגם על כמות חומרי הגלם שיש לרכוש. חישוב אורך השביל האידיאלי תלוי במידה רבה במסר שאתם רוצים להעביר בזמן הצעדה. חלק מהזוגות, מעדיפים שביל קצר וישר, המבטא את רמת הוודאות הגבוהה שהם חשים, והידיעה שהם נועדו זה לזו. זוגות אחרים, יעדיפו שביל ארוך יותר ומתפתל, המבטא את הפליאה שהם חשים על כך שמצאו זה את זה בתוך נפתולי החיים. חישוב אורך השביל האידיאלי צריך להיעשות במחשבה גם על שיר ההליכה לחופה שבחרתם, כך שתוכלו ללכת בנחת ולהגיע בדיוק עם גמר השיר, בלי שהפסיעות האחרונות יהיו בשתיקה מביכה מעט.

 

הכנת בסיס לשילוב קישוטים ועיטורים

חשוב מאוד לכלול בתכנון השביל לחופה אפשרות להציב עליו עיטורים וקישוטים. לעיתים, יש נטייה לתכנן את השביל במנותק לחלוטין משאר אזור החתונה. כך, המתכננים שוכחים שהאזור עליו עובר הזוג צפוי לשמש לאחר מכן כאזור התכנסות או ריקודים. מחשבה על השימוש של השביל בהמשך הטקס, תאפשר להוציא ממנו את המרב. תוכלו לשלב בשביל שלכם חורים ייעודיים להכנסת עמודי תאורה, שקעים המאפשרים שילוב של שולחנות וכיסאות מוצלים, או לעצב אותו כך שתוכלו לפרק אותו לחלקים במהירות ולפנות אותו מהשטח. חשוב שהשביל יוכל להכיל גם מעט קישוטים, כאשר אורות לבנים קטנים הם לרוב הבחירה המועדפת על זוגות.

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו