נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לבחירת אבנים אסטרולוגיות לגברים מאת יוסי בן נון

דרך אחת לשפר את המראה ואת הקארמה שלכם באותו הזמן היא תוך שימוש באבנים אסטרולוגיות. ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על אבנים אסטרולוגיות, כולל טיפים לבחירת אבנים אסטרולוגיות. הטיפים נכתבו בשיתוף פעולה עם יוסי בן נון, הבעלים של אופנת יוסי בן נון.

 

מה זה אבנים אסטרולוגיות

אבנים אסטרולוגיות הן אבני חן הקשורות למזלות האסטרולוגיים של גלגל המזלות. ברחבי העולם תוכלו למצוא מאות אלפי מאמינים שבטוחים שיש לאבנים אסטרולוגיות אנרגיות ותכונות מסוימות שיכולות להשפיע על חייו של אדם. יש המאמינים שענידת או נשיאת אבן אסטרולוגית תביא להם מזל טוב, תשפר את בריאותם או תעזור להם להשיג את מטרותיהם. יש מגוון עצום של אבני חן, שכל אחת מהן קשורה לכל סימן אסטרולוגי בדרך שונה.

 

איך לבחור אבנים אסטרולוגיות

כשאתם באים לבחור אבנים אסטרולוגיות, יש ארבעה אלמנטים שחשוב לשים אליהם לב. אבל עוד לפני שנזכיר את ארבעת האלמנטים, חשוב לנו לציין שמומלץ להתייעץ עם אסטרולוג או מומחה לאבני חן שיוכלו לעזור לכם לבחור אבן חן המתאימה לצרכים הספציפיים ולפרופיל האסטרולוגי שלכם. אלו הם 4 הגורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת אבן חן אסטרולוגית:

 

   1. תאריך לידה

אבני חן משויכות בדרך כלל לסימנים אסטרולוגיים ספציפיים, אז אולי כדאי לבחור אבן חן שמשויכת לסימן התואם לתאריך הלידה שלך. כדי לזהות את האבן שמקושרת בצורה הטובה ביותר לתאריך הלידה שלכם – מומלץ לפנות לאסטרולוג.

 

   2. איכות

איכותה של אבן חן יכולה להשפיע על האנרגיה והתכונות שלה. חפשו אבני חן ללא פגמים ובעלות חיתוך ובהירות טובים.

 

   3. העדפה אישית

כשאתם באים לבחור אבן אסטרולוגית, שימו לב לתחושות שלכם. זה נשמע קצת מצחיק לומר שאתם צריכים לבחור באבן שאתם מרגישים אליה קשר אישי – אבל זה חלק מהיופי באסטרולוגיה. אם האבן מהדהדת אתכם – כנראה שיש לכם קשר אליה, והיא תוכל לתרום לכם בצורה מיטבית.

 

   4. כוונה

בעת בחירת האבן, זכרו מה אתם מקווים להשיג. במילים אחרות – במה אתם צריכים תמיכה בחייכם. בחירה באבן חן שיש לה תכונות שמתאימות למטרה שלכם – תהיה הבחירה ההגיונית ביותר.

 

איפה אפשר להשיג אבנים אסטרולוגיות

אבנים אסטרולוגיות אפשר להשיג במספר מקומות. קודם כל, ניתן למצוא אבנים אסטרולוגיות בלא מעט חנויות תכשיטים. בנוסף, ניתן למצוא לא מעט מוכרים באינטרנט שמציעים אבנים אסטרולוגיות למכירה. למשל, באמזון תוכלו למצוא קמעונאים מקוונים רבים המתמחים במכירת אבני חן אסטרולוגיות. לעיתים תוכלו למצוא גם אבנים אסטרולוגיות בחנויות אופנה פרטיות.

 

סיכום

לסיכום, בחירה של אבנים אסטרולוגיות יכולה לדרוש מכם לא מעט מחשבה וכיוונון. מומלץ לבחור אבן אסטרולוגית רק לאחר מחשבה מעמיקה – והתייעצות עם מומחה. את האבנים פחות קשה להשיג ממה שאתם חושבים, ואנחנו מזמינים אתכם לחפש אותן בחנות הקרובה לביתכם.

אסטרולוגי

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של