נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טלפתיה – המופע שישדרג את מסיבת האירוסין שלכם

מזל טוב, מתחתנים! אין ספק שחתונה היא אירוע מרגש, אך לא פחות מרגש לתכנן את מסיבת האירוסין ולהצהיר מול כל החברים והמשפחה על הכוונה להינשא זה לזו. רוצים לעשות זאת בצורה שלא תשאיר את המוזמנים שלכם אדישים? הנה כמה הצעות

 

מסיבת אירוסין – מה יש בה בכלל?

כולנו יודעים למה לצפות כאשר אנחנו מוזמנים לחתונה, או לאירוע של ברית מילה לדוגמה. אבל במסיבת אירוסין, האירוע המרכזי לוטה בערפל. במרבית הפעמים אין טקס מרכזי אשר מוביל את האירוע כולו ויש צורך להשאיר את האורחים בעניינים בדרכים יצירתיות. לשם כך, ישנן פעמים שמשתמשים בהפעלה חיצונית כמו לדוגמא, אמן חושים. אמן חושים יכול להשאיר את המוזמנים שלכם בעניינים למשך זמן רב, לשתף את בעלי השמחה וגם את הקהל וזאת מבלי לגרוע אפילו במעט בחגיגיות האירוע.

 

איך להפוך אירוע פשוט לבלתי נשכח

האורחים שמגיעים למסיבת אירוסין, פעמים רבות לא זוכרים בכלל שהיא התקיימה, אם תשאלו אותם לאחר תקופה מסוימת, כנראה שהחתונה תשאיר עליהם רושם גדול יותר. בהזמנת מופע טלפתיה למסיבת האירוסין שלכם, אתם מבטיחים למוזמנים שלכם חוויה עוצרת נשימה, שתותיר את הרושם הדרוש עוד זמן רב לאחר שהיא נגמרת. האורחים עוד ידברו על האירוע שלכם רבות, אומן חושים יהפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת, בהתחייבות!

 

הזמנת מופע – דאגה אחת פחות

בדרך כלל החתן והכלה, כמו גם המשפחות שלהם, עמוסים מאד במחשבות וארגונים הקשורים לחתונה המתרגשת לבוא ומסיבת אירוסין היא עוד פריט ברשימה הזאת. אבל בהזמנת מופע מקצועי אתם יכולים להיות לגמרי רגועים ולהיות בטוחים כי מטלה אחת מרשימת המטלות שלכם יכולה לרדת מהראש שלכם והיא – איך משאירים את המוזמנים בעניינים זמן רב באירוע שכזה? אמן החושים יכול להיות האירוע המרכזי בקלות והנה לכם דאגה אחת פחות.

 

מה לגבי קהל היעד?

עוד שאלה לגיטימית היא מה עושים כשקהל היעד כל כך מגוון? הרי למסיבת אירוסין מוזמנים גם חברים של החתן והכלה, וגם משפחה משני הצדדים, שבדרך כלל כוללת ילדים צעירים מאד וסבים וסבתות מבוגרים וביניהם פער גילאים גדול מאד. מופע של אמן חושים הוא פתרון מצוין, מאחר והוא מתאים לכל הגילאים. אמן החושים יכול לעניין נשים, גברים, זקנים וטף ללא כל בעיה. חוץ מזה, אפשר לתכנן איתו את אופי המופע ולהכניס תכנים ספציפיים.

 

שיקולים כלכליים

למרות השמחה הגדולה שאופפת את התקופה של האירוסין והחתונה בכלל, ואת החתן והכלה בפרט, ישנן עדיין שיקולים כלכליים שלעיתים יכולים להעיב מעט על כל שלב התכנון. העיצוב, המנות, האולם – כל הנ"ל חשובים, אבל בהזמנת אמן חושים, השקעה כספית לא גדולה (אך משתלמת!) אתם מבטיחים שהאורחים שלכם יצאו מהאירוע עם חוויה בלתי נשכחת.

מסיבת אירוסין

 

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של

מה כל כך מיוחד בייזי סליידס?

ייזי סליידס הפכו לאחד הנעליים הפופולריות והמבוקשות של השנים האחרונות! ייזי סליידס, שיוצרו על ידי קנייה ווסט, הפכו לכאלו