נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק לפיראטים: האם שווה להשקיע במטבעות זהב?

לאחרונה אנו שומעים על אנשים שמשקיעים במטבעות זהב. אנו מוכרחים להודות שעובדה זו הפתיעה אותנו. שכן, עד אותו רגע חשבנו שהשקעה במטבעות זהב שייכת למאה הקודמת ולאלו שהיו לפניה. הנושא סקרן אותנו ביותר, כך שהחלטנו לצאת ולבדוק – האם שווה להשקיע במטבעות כאלה? או שעדיף להשאיר את ההשקעה הזו במאה הקודמת? הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שעמן חזרנו.

 

רקע אודות מטבעות הזהב כיום

בעידן הנוכחי נעשה שימוש תדיר בכרטיסי אשראי ופחות במטבעות ומזומן באופן כללי. זו הסיבה שרבים מאתנו לא שמעו על מטבעות הזהב ועל הסחר שנעשה בהם. כדי לעשות סדר, אנחנו רוצים לציין כי מדובר בחומר שממנו עשוי מטבע מודרני, אבל מטבעות זהב נמצאים כיום בשימוש אצל אספנים או אצל מי שרואים בהם אפיק להשקעה. חשוב לציין כי מדובר במטבעות שונים שמועברים לא פעם בין בני משפחה. יש מטבעות בעלי ערך גבוה ויש מטבעות בעלי ערך נמוך יחסית.

 

השימוש במטבעות זהב

אם תיכנסו אל האתר של החברה הישראלית למדליות ולמטבעות, אתם צפויים לגלות שיש שימושים רבים למטבעות הזהב. הנה 3 שימושים עיקריים:

  • השקעה
  • מסחר
  • אספנות

יש מי שבוחרים לרכוש ולמכור ברווח את המטבעות שברשותם, בעוד אחרים שומרים אותם כחלק מאיסוף של חפצים מיוחדים. האפשרות השלישית, ההשקעה, כוללת מטבעות מיוחדים שהופקו במיוחד למטרה מסוג זה. מטבעות אלו נקראים מטבעות בוליון ואנחנו נתמקד בהם במדריך זה.

 

האם שווה להשקיע במטבעות זהב?

בירור קצר ברחבי הרשת ומפגשים עם אנשים שמשקיעים במטבעות זהב בשנים האחרונות, גילה לנו ששווה להשקיע בתחום במידה ויש לכם ניסיון או גורם מקצועי שיכול ללוות אתכם בבחירת המטבעות. שכן, המטבעות הללו עשויים להיות יקרים מאוד. רכישה נכונה תוך היכרות עם השוק, צפויה להביא לאפיקי השקעה משתלמים ביותר.

 

עם מי אפשר להתייעץ בתחום?

אם גם אתם, כמונו, לא יודעים דבר בנוגע למטבעות הזהב הללו, אתם יכולים לפנות אל מומחים בתחום הזהב. כן, כן, יש לא מעט מומחים בתחום שישמחו לתת לכם מענה. אם אינכם יודעים איך להגיע אליהם, נאמר לכם כי מדובר בהליך פשוט למדי.

עליכם לערוך חיפוש בלשונית הביקורות של גוגל ולמצוא בעלי מקצוע שעוסקים בתחום. חשוב מאוד לערוך בירור מעמיק אודות בעל המקצוע הנבחר ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו עליו בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים כי מדובר באדם בעל ניסיון רב בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שמטבעות זהב הם לא רק לפיראטים. בשלב זה, יש לכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק להחליט אם אתם רוצים לקחת את העניין צעד אחד קדימה או שקיבלתם את המידע הדרוש לכם ומעתה אתם פשוט תשמרו אותו בזיכרון.

 

הכל על עצי חיים
הכל על עצי חיים

עצי החיים הם חלק בלתי נפרד מבתי כנסת מסוגים שונים (אשכנזים, ספרדים וכו'). שכן, הם מעטרים את ראשם של