נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לקראת החג – 4 מתנות שכיף לתת כשמתארחים

הפסח מתקרב, ויחד איתו גם מגיע הצורך של כולנו להביא מתנה מפנקת למי שמארחים אותנו לארוחת החג. בבחירת מתנה יש כמה שיקולים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, כאשר החשוב מכולם הוא לקנות מתנה שתשמח את מי שמקבל אותה. לאור האפשרויות הרבות שעומדות בפניכם אתם עלולים להיות מבולבלים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתגבר על הבלבול הזה.

 

בחירת מתנה לחג

שני הכללים שצריכים להנחות אותנו בקניית מתנה הם שימושית ומקוריות. מתנה צריכה להיות קודם כל פריט שימושי. מי שמקבל אותה לא אמור לשים אותה בארון ולשכוח ממנה אלא להשתמש בה כל הזמן וכך לזכור גם את מי שהביא לו אותה. בנוסף, כדאי ללכת על מתנה מקורית שתדגיש את המחשבה הרבה שהשקעתם בבחירה שלה. מודרנו כאן כדי לתת לכם רעיונות למתנות כאלו.

הנמען שמח

 

שעון חכם

האפשרות הראשונה שעומדת בפניכם היא לקנות שעון חכם למי שמארח אתכם. שעונים חכמים מאפשרים לנו לנהל את הפעילות שהיינו רגילים לעשות דרך הטלפון באמצעות שעון בלבד, וכך לא צריך להסתובב עם הטלפון כל הזמן. השעון גם מאפשר למי שלובש אותו להתאמן בצורה מדויקת יותר, ונותן את כל הפרטים החשובים ישר לכך היד. שעון חכם הוא מתנה נהדרת לכבוד החג.

 

כלי הגשה מפואר

אם אתם מתארחים לארוחה בחג, אין דבר מתאים יותר מאשר כלי הגשה מפואר. לכל אחד יש כלי הגשה, אולם אצל רבים מאיתנו הכלים הללו עלולים לפגו בעיצוב של השולחן. כלי הגשה שמתאים לעיצוב השולחן הוא מתנה שהמארחים שלכם לא יפסיקו להשתמש בה. עם זאת, בבחירה של כלי הגשה עליכם לזכור מה הטעם של מי שמארחים אתכם כדי שהכלי יענה על הטעם הזה.

בחירת מתנה

 

יין איכותי

פסח הוא חג ששותים הרבה יין, ואם אתם רוצים מתנה מקורית שסביר להניח שהמאחרים שלכם לא קיבלו, תוכלו לפנק אותם בבקבוק יין איכותי. יין הוא אמנם לא דבר נדיר, אבל בקבוק יין טוב של יקב בוטיק הוא דבר שקשה יותר להשיג, כך שאתם יכולים להיות שהמתנה הזו היא דבר שאף אחר לא יביא. בנוסף, בקבוק יין הוא דבר שימושי, ובפסח יש מספיק אפשרויות לשתות אותו.

 

מפת שולחן מתאימה לחג

המתנה האחרונה שעליה נדבר היא מפת שולחן שמתאימה לחג. בדיוק כמו כלי הגשה, גם מפות שולחן הן לא דבר שחסר לרוב האנשים אולם סביר להניח שהמארחים שלכם ישמחו לקבל מפת חג מעוצבת, כזו שהופכת את שולחן החג ליפה יותר מכפי שהוא היה בלעדיה. גם כאן, נסו לבחור מפה שתענה על הטעם של המארחים שלכם מבחינת עיצוב.

 

לסיכום

לקראת הפסח כולנו מחפשים את המתנה המושלמת למארחים שלנו. כדי שלא תצטרכו להתאמץ מידי הבאנו לכם כאן מספר מתנות שיכולות להתאים לכל ארוחה בחג וכולן ישמחו מאוד את המקבלים שלהן.

יין איכותי

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים