נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור מתנה פרקטית ומותאמת אישית

יש לאיש אהוב וקרוב יום הולדת, או אירוע משמח ואנחנו מחליטים שהפעם, אנחנו באמת רוצים להשקיע. אבל לא להשקיע ולהביא כסף, או צ'ק אלא לקנות מתנה שתהיה פרקטית, שלא סתם תשב בארון או בבוידם, שתרגש, שתשמח ותמלא את אותו אדם קרוב. שתגרום לו להרגיש חשוב. ואז אנחנו מגיעים לקניון, מחפשים באינטרנט ומתמלאים בלבול מההיצע הרחב והקושי בלהתאים את המתנה כך שתתאים בדיוק לאותו אדם. ואכן, בחירת מתנה זו משימה קשה ולפעמים אף מייגעת. פעמים רבות מושקע בה כסף רב, והפחד לפספס, ולבזבז את הכסף על מתנה לא מתאימה ולא שימושית הוא רב. אז דבר ראשון, הגעתם למקום הנכון. בכתבה זו, נחשוב יחד כיצד לבחור מתנה פרקטית ומותאמת אישית.

 

אז, איך לדעת מה לקנות?

  1. לאיזה אירוע אתם מביאים את המתנה? ישנה חשיבות לגודל המאורע ובהתאם להשקעה הכספית אותה תשקיעו במתנה. למשל לחתונה, ככל הנראה ההשקעה תהיה גדולה יותר מאשר ליום הולדת במסעדה.
  2. נסו להיזכר – חשבו היטב ונסו להיזכר האם הבן אדם לו אתם רוצים לקנות את המתנה, אמר לכם על משהו שהוא רוצה, שחשוב לו, שהלוואי והיה לו…אלו המתנות המדויקות והטובות ביותר. יחד עם זאת, יש דברים שלפעמים לא חושבים עליהם בכלל וכשמקבלים אותם מתנה – הלב מתרחב. אז גם אם אתם לא זוכרים אמירה כזו, אל דאגה.
  3. מה אותו אדם חשוב היה קונה למישהו אחר? המתנות שהוא קנה לימי הולדת או אירועים אחרים יכול לתת הרבה מידע על דרך החשיבה של אותו אדם, מה הוא אוהב, איזו אסתטיקה הוא מעדיף ועוד.

אם עדיין אין לכם רעיון, יש רעיון אחד שב99.9% מהמקרים עובד והוא – בחירת תכשיט עם חריטת שם. אחד מהרעיונות מהפופולאריים ביותר למתנות, ולדעתנו מהמוצלחים ביותר הוא קניית טבעת זהב עם שמות של אותו אדם מיועד.

למה טבעת זהב זה רעיון טוב?

זהב זהו חומר גלם נדיר ואיכותי, מה שגם נותן את האפקטיביות במתנה שתחזיק לזמן רב וגם את האלמנט הייחודי והנדיר שיוצר תחושה ייחודית. בנוסף, זהב הוא חומר טבעי ולכן הוא היפואלרגני וגם אנשים עם עור רגיש יכולים ללבוש תכשיטי זהב ללא חשש מגירויי עור או תופעות אחרות מהם הם סובלים עם חומרי גלם אחרים שאינם טבעיים. בנוסף, הזהב הוא חומר חזק ואיכותי מאוד – ניתן להרטיב אותו במים ובנוסף, קשה לראות עליו לכלוך או שריטות. יתרה מכך, לזהב טהור גם יתרון בריאותי; מיוחסת לו השפעה בריאותית טובה על העור – ממריץ את זרימת הדם, מאזן את טמפרטורת הגוף, מסייע בטיפול בדלקות מרפקים, אקזמה ועוד. וטבעת, זהו תכשיט קלאסי, שכאשר הוא על כף היד תמיד ניתן להסתכל עליו ולהיזכר מאיפה קיבלת אותה והלב מתחמם.

כל זאת מתחזק במיוחד אם מדובר בטבעת זהב עם שם, מה שנותן לכל המתנה אלמנט אישי והופך אותה למתנה מותאמת אישית המראה על חשיבת עומק לפני קנייתה ותשאיר חותם וזיכרון נעים לאורך זמן.

לכן, אם אתם רוצים לקנות מתנה מותאמת אישית ואין לכם רעיון, שימו את הרעיון של טבעת זהב עם חריתת שם איפשהו בראש ותזכרו את העצה הזאת, היא בטוח תהיה שימושית!

בהצלחה!

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים