נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם נהוג להביא תכשיט כמתנה לראש השנה?

החגים מתקרבים ואליהם מתלווה התהייה המוכרת לכולנו – מה קונים השנה כמתנה לחג? החלטנו השנה לצאת ולבדוק את העניין מבעוד מועד כדי שנוכל להתארגן בהתאם וללא לחץ על מתנה הולמת. אם אתם רוצים לגלות מה המתנה הזו, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן תגלו אם נהוג להביא תכשיט כמתנה לראש השנה או שמא בחרנו במתנה אחרת.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

כדי שנוכל לבדוק מהי המתנה המתאימה ביותר ולברר האם נהוג להביא תכשיט כמתנה לראש השנה, היינו צריכים לפנות אל חכמת ההמונים. לכן, כתבנו סקר קצר ופרסמנו אותו ברחבי הרשת. שאלנו אנשים מה הם קונים השנה כמתנה לראש השנה והאם לדעתם נהוג להביא תכשיט? קיבלנו מגוון רחב של תשובות ובחרנו להציג בפניכם את ה – 3 שנראו לנו כמוצלחות ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהי התשובה לשאלה המתבקשת שתעשה לכם סדר בבחירת מתנה לחג הקרוב.

 

האם נהוג להביא תכשיט כמתנה לראש השנה? התשובה של יעל מפתח תקווה

יעל אמרה שהשנה היא החליטה שהיא קונה מתנות מיוחדות לראש השנה. לדבריה, היא קנתה לכל אחד מהמארחים שלה מתנה אחרת. כך שבעצם מדובר במתנה שמורכבת מכמה פריטים, הנה הם:

  • רמקול לאמבטיה עם שם
  • צידנית טרולי מתקפלת לטיולים
  • מזוודת שש בש

לדבריה, היא קנתה את המתנה שמתאימה בדיוק לכל אחד מהמארחים. כשראינו שהיא לא כתבה דבר על תכשיט, שאלנו לדעתה והיא ציינה בפנינו שהיא חושבת שמתאים להביא תכשיט כמתנה אם מדובר בגבר או אישה שזוהי המתנה המתאימה עבורם.

 

האם נהוג להביא תכשיט כמתנה לראש השנה? התשובה של שפרה מלכיש

שפרה ענתה על הסקר די בקצרה. היא פשוט ציינה כי היא קנתה למארחת שלה (כלתה) סט שכולל שרשרת, עגילים וצמיד מכסף. לדבריה, כלתה חובבת תכשיטי כסף. כך שבכל פעם שיש אירוע או חג היא יודעת בדיוק מה להביא לה. לא היינו צריכים לשאול את שפרה אם לדעתה זה נהוג, שכן, ראינו שמבחינתה מדובר בעניין מקובל ומתאים, כך שהיא ענתה על השאלה מבלי שבכלל שאלנו אותה.

 

האם נהוג להביא תכשיט כמתנה לראש השנה? התשובה של דניאל מחיפה

דניאל צפוי להתארח השנה אצל חמותו והוא בוחר להעניק לה בכל שנה את אותה המתנה, רק בעיצוב אחר. מדובר במפת שולחן מיוחדת. שכן, חמותו חובבת מפות והיא תמיד שמחה לקבל מפה חדשה. כשביררנו את דעתו בנוגע להבאת תכשיט כמתנה, הוא אמר שחמותו לא עונדת תכשיטים כלל כך שזה לא מתאים לה, אבל הוא לא רואה בעיה להביא מתנה כזו למישהי שעושה שימוש קבוע בתכשיטים.

 

אז מה המסקנה שלנו לסיום?

המסקנה מהמדריך הנוכחי היא שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רואה לנכון. שכן, אפשר להביא תכשיט כמתנה לראש השנה או למסור מתנה אחרת.

שי

 

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים