נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם שעון קיר יכול להוות כמתנה לבן או בת הזוג?

מתנות לבן או בת הזוג הם תמיד בחירת לא פשוטה שאנחנו חושבים עליה הרבה זמן לפני ומתלבטים שעות רבות. הדבר הופך וליותר ויותר קשה עם השנים. מתנה שגם תפתיע את בן הזוג, שהוא גם יאהב אותה, יתחבר עליה, שתהיה שימושית ושתשמש אותו לשנים רבות ולא תהפוך למיותרת או זוטה.

בואו נדבר על מתנות אומנותיות ורגשיות לבני הזוג!

 

שעוני קיר מעוצבים בתור מתנה לבן\ בת הזוג:

שעוני קיר מעוצבים הם אחת המתנות הכי יפות ומגניבות שאפשר לרכוש לבן או בת הזוג שלכם בתור מתנה למגוון מאורעות חשובים ומשמעותיים. מעבר לכך שיש מגוון רחב של עיצובים מגניבים, גדלים וסוגים לשעונים זו מתנה שאם אנחנו חושבים עליה לעומק בן או בת הזוג שלנו יסתכלו עליה הרבה וכך גם כל מי שיכנס לחלל או לחדר בו הוא ימוקם.

 

איך ניתן לבחור שעון קיר שיתאים לסלון בעיצוב מודרני?

לדעתנו, סלון מודרני שמאופיין בצבעים נקיים יכול להיראות מעולה עם שעון קיר מעוצב בסגנון מודרני שיתאים לעיצוב הנקי לקווים המינימליסטים שמאפיינים את הסלון. הם מיוחדים ויוצרים תחושה יוקרתית וייחודית בסלון. תוכלו למקם את השעון על קיר נקי ומינימליסטי שנמצא במרחב או מעל לפינת האוכל והוא יעניק לבית שלכם את המראה המודרני אליו כיוונתם.

 

איך נדע איזה שעון קיר יתאים לעיצוב ולסגנון שקיים כבר בבית?

לפני שאתם ניגשים לבחור את שעון הקיר כמתנה לבן או בת הזוג תנסו לחשוב מה מטרת העיצוב הכוללת שבו השעון הולך להיתלות. אם זה במשרד החדש או בסלון שלכם יש שם כבר קו עיצובי דיי ברור. האם אתם רוצים להדגיש את המראה המודרני או שהחלל או דווקא בסגנון כפרי? אתם אוהבים קווים או אולי עגול ומושלם?
בהנחה שהחלל כבר מעוצב ואתם רק מחפשים להתאים לו שעון קיר שייתן את השואו יהיה לכם יותר קל לבחור מה אתם מחפשים מאשר לבחור שעון לחלל שאתם לא מכירים.

 

הנה כמה קווים מנחים של התאמה בין השעון לסגנון העיצוב:

סלון מודרני – שעות מינימליסטי וניטרלי ללא מספרים
סלון עם אלמנטים עגולים – בחרו שעון קיר עגול שישתלב ויהיה הרמוני.
סלון וינטג' כפרי – שעון קיר עשוי עץ או כאלו שמאופיינים עם ספרות רומיות יתאימו בצורה מושלמת.

 

לסיכום

שעוני קיר הם מתנה מעולה לבן או בת הזוג שלכם למגוון אירועים משמחים: יום הולדת, קידום בעבודה, משרד חדש, יום האהבה וכו'.
חשוב להבין כי הכרת החלל והתאמה של עיצוב השעון לחלל תחסוך לכם הרבה כאבי ראש שקשורים בבחירה של השעון עצמו. אתם יכולים להתלבט בין הרבה שעונים יפים אבל בסופו של דבר השעון שהכי יתאים הוא השעון שיבחר!

שעון קיר יזכיר לבן הזוג שלכם אתכם ויעלה לו חיוך בכל פעם שישאלו אותו מאיפה השעון ותסמכו עלינו שאנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים.

שעון מעוצב

 

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים