נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 סוגי טבעות אירוסין שכדאי לקנות להצעת נישואין

הגיע הרגע שלו חיכיתם, ואתם מחליטים שזו האישה שלכם לכל החיים. כעת מגיעה משימה לא פשוטה כלל – שלב בחירת הטבעת. שלב בחירת טבעת האירוסין הוא שלב מבלבל מאוד, שבו אתם רואים מאות דגמים שונים. אנחנו כאן כדי לסייע לכם ולהציע לכם 3 סוגים שכדאי לכם לקנות.

 

טבעות אירוסין

הצעת נישואין. אולי החלק הכי מרגש של בני הזוג לאורך חייהם, החלק שלו כל בחורה מחכה ומצפה משלב מסויים, והחלק בו אפילו הגבר יכול לדמוע ולהזיל דמעה. ללא ספק מדובר באחד האירועים המרגשים ביותר, כזה שחושבים עליו הרבה זמן ומשקיעים בו המון מחשבה.
עיתוי הצעת הנישואין מאוד חשוב, כמו גם האופן שבו תציעו לבת זוגתכם – בין אם תחליטו לעשות את זעה בצורה אינטימית יותר, בין אם תחליטו לעשות את זה מול פורום האנשים הקרובים או אם תחליטו לעשות את זה בצורה הכי רעשנית וצועקת שיש. חשוב מאוד להתאים את תהליך הבחירה לבת זוגתכם, שכן היא אחראית על גורלכם מעכשיו..

שלב בחירת הטבעת עשוי להיות שלב מבלבל, שכן אתם רואים מאות דגמים של טבעות, ונדרשים לבחור טבעת אחת ויחידה, כזו שתביע את כל האהבה שלכם עבור בת זוגתכם. לפיכך, ריכזנו עבורכם 3 סוגי טבעות שתוכלו לקנות עבור בת זוגתכם.

 

איזו טבעת לבחור?

טבעת אירוסין וינטאג'. טבעות מיוחדות שמעוצבות בצורה מיוחדת. בדרך כלל טבעות שיהיו מעוטרות לאורך כל הטבעת, כאשר במרכז הטבעת תהייה אבן או יהלום כלשהו שיהיה מרכז תשומת הלב. מדובר בטבעות שטווח המחירים שלהם דיי גבוה, והוא נע בין 6,000 שקלים לעד 15,000 שקלים ויותר. חשוב לציין שניתן לבצע הזמנות בעיצוב אישי במקרה של טבעות וינטאג'.

טבעת אירוסין סוליטר. טבעות נישואין מעט יותר פשוטות ועדינות, כאשר כל מבנה הטבעת עצמו הוא חלק וללא שום עיטורים. כמו במקרה טבעת הוינטאג', גם כאן יהיה אבן או יהלום כלשהו שיהיה מרכז תשומת הלב. טבעות עדינות מאוד ומיוחדות מאוד. המחיר שלהן הוא טיפה יותר נוח למשתמש, והוא מתחיל ב – 2,000 שקלים ועשוי לטפס עד 10,000 שקלים ולעיתים יותר.

טבעת אירוסין זהב לבן. תוכלו לבחור טבעות אירוסין שכל הטבעת תהייה בצבע זהב לבן (צבע זהה מאוד לצבע הכסף). גם כאן תוכלו לבחור האם אתם רוצים שמבנה הטבעת יהיה חלק או האם אתם רוצים שהוא יהיה מעוטר בצורה מיוחדת. טווח המחירים נע בין 1,500 שקלים ועשוי לטפס עד 8,000 שקלים ולעיתים יותר. כמובן שמיותר לציין שגם בטבעות נישואין מסוג זה, בדרך כלל שמים יהלום או אבן על מרכז הטבעת.

חשוב מאוד להתאים את הטבעת אל בת זוג שלכם – חשבו על מה היא אוהבת וכך יהיה לכם יותר קל לבחור את הטבעת.