נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טבעות זהב צהוב – טבעות אירוסין

טבעת אירוסין המצופה זהב היא אופציה נהדרת ועל זמנית אשר משקפת את מיטב העיצוב המודרני. מהן טבעות הזהב הפופולריות ביותר בקטגוריה הזו? להלן כל הפרטים.

רכישת טבעת אירוסין זהב צהוב – רכישה אשר תלווה אתכם למשך שארית חייכם

בחירה של טבעת אירוסין היא בחירה לא פשוטה, אולם ניתן לומר באופן גורף כי רוב הרוכשים של טבעות האירוסין מבקשים לרכוש טבעת אירוסין מצופה זהב, ולא בכדי. מדובר בטבעת קלאסית, מלכותית וקלאסית אשר אף פעם לא מתיישנת מבחינת המראה וזאת משום שהיא על זמנית. המומחים של חברת דיימונד פקטורי, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף היהלומים בישראל אספו בעבורכם את הדגמים המובילים והאהודים ביותר בקטגוריה של טבעות אירוסין, ולהלן הפרטים:

  • טבעת וינטאג' מדובר בטבעות קלאסיות אשר מתכתבות עם סגנון הוינטאג' האהוב כל כך. מדובר בטבעת אשר נעשית בעבודת יד, וזאת על מנת להקנות לה מראה עתיק וייחודי. בנוסף, ניתן לשדרג את הטבעת עם יהלום מרכזי במשקל משתנה, בהתאמה אישית לצרכים ולטעם האישי. קליק לרכישה.
  • טבעת יהלום מרובע טבעת ייחודית ונוצצת במיוחד אשר היא גם מודרנית אך גם בסגנון עתיק יותר. מדובר בטבעת עם הרבה מאוד אמירה, זאת לאור היהלום המרכזי אשר משובץ במרכזה במשקל של 0.71 קראט, כמו גם 15 יהלומים עגולים אשר משלימים את המראה הכללי של הטבעת. קליק לרכישה.
  • טבעת טוויסט מדובר בסגנון ייחודי של טבעת אירוסין בצבע זהב צהוב, זאת משום שמדובר ביהלום מרכזי אשר נאחז בידי זרועות סיבוביות אשר על גביהן משובצים 12 יהלומים, במשקל של 0.41 קראט. היהלום המרכזי שוקל כ 0.25 קראט, סטייל מודרני ועכשווי ביותר. קליק לרכישה.
  • טבעת לב טבעת רומנטית וייחודית בצורת לב, אשר מוקפת ב 16 יהלומים גולמיים בחיתוך עגול ומדויק. מדובר בטבעת יוקרתית ומיוחדת מאוד, אשר משלבת מראה מבריק ונוצץ עם טוויסט רומנטי אשר ללא ספק יספק אפקט מקסים וחם. קליק לרכישה.
  • טבעת דיאנה מאז אירוסיה של הנסיכה דיאנה ז"ל נשים רבות חולמות על טבעת אירוסין דומה לשלה, זאת לאור העובדה כי מדובר בטבעת זהב אשר במרכזה יהלום ספיר בחיתוך אובלי, טבעת ייחודית ויוקרתית במיוחד. כעת, יש לכם את ההזדמנות: טבעת הנסיכה דיאנה אותה משווקת חברת דיימונד פקטורי היא טבעת במשקל של קראט, ומסביבו משובצים יהלומים במשקל של 0.30, כאשר ישנה אפשרות לשבץ עוד יהלומים, בהתאמה אישית. קליק לרכישה.
  • טבעת קלאסית הקלאסיות תמיד מנצחת, גם בכל הקשור לטבעות אירוסין בצבע זהב צהוב. טבעת האירוסין "קיי" היא טבעת ייחודית אשר משובצת בכ 50 יהלומים ביחד עם יהלום עגול המשובץ בראש הטבעת. מדובר ללא ספק באחת הטבעות האהודות ביותר על נשים רבות. קליק לרכישה.