נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לו היית קצת פחות המורה שלי: 4 מתנות מרגשות למורות

כשאומרים לכם מורה, בית ספר, שיעור בכיתה, או סוף שנה – מה עולה לכם לראש?

רובנו חייבים למורות שלנו שעות רבות שבילינו איתן בכיתה, וגם כמה שערות לבנות שבטח צמחו להן בזכותנו. למרות המורכבות שקיימת לפעמים ביחסי מורה-תלמיד, אנחנו מסתכלים לאחור בגעגוע, וגם בהוקרת תודה. ישנן דרכים רבות להביע הערכה למורים ולמורות שלנו בזמן אמת, ומכתב או מתנה תמיד יתקבלו בברכה. ואם בכל זאת הייתם תלמידים סוררים, אפשר לתקן את המצב דרך צוותי החינוך של הילדים. הכנו לכם רשימה קצרה עם כמה רעיונות למתנות למורים למורות, בכל זאת צריך לפצות אותם על כל הקשיים והבעיות…

עם הספר, ככה אומרים. כי מה יותר מתאים לקנות למורה מאשר ספר? אנחנו לא מתכוונים לספר לימוד כמובן, אלא לספר קריאה, ספר עיון שקשור לנושא שאותו למדנו מהמורה, או ספר מתנה עם משפטי חוכמה. ומה לגבי ספר מתכונים או ביוגרפיה מעניינת? ככל שיש לכם היכרות מעמיקה יותר עם המורה, תוכלו לעשות בחירה טובה יותר.

ואם לא ספר, ספל. כי בכל זאת, מה המורים שלנו עושים בחדר מורים? שותים חם, ומתכוננים לכניסה לשיעור הבא. אפשר לבחור ספל תרמי, ששומר על הטמפרטורה של המשקה. אולי דווקא ספל מחרסינה עם תמונה שלכם? כדי להבטיח שהשנה איתכם לא תישכח לעולם, או לפחות עד לספל שיגיע מהתלמידים הבאים… המשקיעים מביניכם יצרפו לספל גם כמה שקיקי תה צמחים או צנצנת קפה איכותי, ולא לשכוח חבילת עוגיות מפנקת.

תכשיטים לאישה, לכל אישה, הם מתנה שתמיד מתקבלת בברכה. המורות שלנו למעשה מופיעות מול קהל התלמידים שלהן יום יום, והענקה של תכשיט תאפשר להן לרענן את הלוק ולהתחדש בכיף. תכשיט הוא מתנה נהדרת ומחמיאה, שניתן לקנות בטווח רחב מאוד של מחירים וסגנונות, כך שבטח תוכלו למצוא משהו מתאים למורה האהובה עליכם.

אולי עציץ? זו מתנה נהדרת, שאין כמוה כדי להמחיש ולסמל את תהליך החינוך. כל תלמיד מגיע לשערי בית הספר כשהוא כמו שתיל רך, שזקוק לטיפול אוהב והרבה השגחה והשקייה – אבל לא יותר מדי. עם הזמן, גדל התלמיד, או העציץ, עד שהוא מתפתח לעץ נטוע, יציב ועמיד שמסוגל גם לטפח את הדור הבא. נאחל למורה שתצליח עם העציצים ועם התלמידים גם יחד. מעניין מה קשה יותר, לחנך תלמיד או לגדל עציץ…

המורים והמורות שלנו עושים עבודה חשובה מאין כמותה, שיכולה להיות גם קשה, מורכבת ולא מתגמלת. כולנו מעריכים את המאמצים הרבים שהמורות והמורים השקיעו בנו ומשקיעים בילדינו – ואין דרך להביע את תודתנו יותר מאשר הענקת מתנה מיוחדת שמלווה בהקדשה מכל הלב. כבר אמר פעם מישהו חכם: "הדואג לדורות – מחנך נפשות". וטיפ לסיום – רק לא לשכוח פתק החלפה!

מתנות

 

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים