נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה בא לי – מתנות לעובדים שכל עובד ישמח לקבל

החגים כבר מאחורינו, וזו ההזדמנות הטובה ביותר לצאת אל השטח ולשוחח עם עובדים מתחומים שונים כדי להבין מקרוב אילו מתנות הם שמחו לקבל השנה. מי שמכירים את סדרת המדריכים שהוצאנו לאחרונה בנושא, וודאי יודעים שאנו בודקים את העניין באופן מעמיק וחוזרים עם רשימת המתנות המומלצת.

הפעם, חזרנו עם 4 מתנות שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים במתנה שהעובדים שלכם ישמחו לקבל.

 

תכירו את המתנה המושלמת ה – 1 לעובדים: דיסק און קי צורני

המתנה שהגיעה אל המקום ה – 1 היא דיסק און קי צורני. מסתבר שכל עובד צריך שיהיה ברשותו דיסק און קי שישמש אותו להעברת קבצים מהמחשב בבית אל זה שנמצא בעבודה. שכן, כיום, יש לא מעט אנשים שעובדים גם מהבית ולא תמיד מתאפשר להם להתחבר אל המחשב במשרד ממרחק.

ההמלצה בבחירת דיסק און קי צורני נובעת מתוך מחשבה להעניק מתנה מיוחדת ומשעשעת (כך נאמר לנו מצד העובדים כמובן). נמסר לנו שאפשר לבחור בכל מיני צורות של דיסק און קי, כמו למשל הצורות הבאות:

  • תות
  • פרה
  • בננה
  • שפם ועוד

מתנות לעובדים

תכירו את המתנה המושלמת ה – 2 לעובדים: אוזניות אלחוטיות

אם אתם רוצים לפנק את העובדים שלכם במתנה מושלמת שתשמש אותם לא רק לצרכי משרד, אתם צריכים לבחור באוזניות אלחוטיות. שכן, העובדים יוכלו לעשות בהן שימוש במהלך ריצה, בקניות ואפילו בהליכה מהבית לעבודה או ההפך. נמסר לנו שניתן לקניות אוזניות איכותיות באתר של מה באלי, אז כדאי שתבדקו את העניין מקרוב.

 

תכירו את המתנה המושלמת ה – 3 לעובדים: מטען נייד

מטען נייד זו מתנה מיוחדת לא רק עבור העובדים שלכם, אלא גם עבורכם. שכן, היא תאפשר להם להגיע אל העבודה עם סוללה מלאה. כדאי שתדעו שבחירה במתנה זו תפחית את הסבירות שתשמעו תירוצים כמו: "לא יכולתי לענות, נגמרה לי הסוללה בנייד".

מתנות לעובדים

תכירו את המתנה המושלמת ה – 4 לעובדים: מעמד למצלמת שטח ברכב

המתנה המושלמת שהגיעה אל המקום ה – 4 ברשימה שלנו היא מעמד למצלמת שטח ברכב. מדובר בפריט שאנשים לא תמיד בוחרים לעצמם מסיבות שונות. מסתבר שזו נחשבת למתנה מושלמת שגורמת לעובדים לנצל את ימי החופשה שלהם למטרות טיולים ונסיעות.

כך שאם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם מתנה חיונית שתאפשר להם לחזור אל המשרד עם אנרגיות מחודשות – כדי שתבחרו במצלמה זו.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את 4 המתנות שישמחו את העובדים שלכם. בשלב זה נותר לכם רק לבחור במתנה המתאימה ביותר. אנו נאחל לכם בהזדמנות זו שתמיד תקראו מדריכים ברחבי הרשת שיציגו בפניכם את המתנות הטובות ביותר. שכן, מדריכים כמו זה יוכלו לכוון אתכם לבחירת המתנה שבאמת תשמש את העובדים שלכם.

מתנות לעובדים

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים