נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 מתנות מגניבות למשרד חדש

משרד חדש הוא ההזדמנות שלכם לשדרג את חווית יום העבודה הטיפוסית שלכם.

על ידי הוספת חפצים מסוימים למשרד שלכם, תוכלו להשרות במקום העבודה שלכם אווירה שונה לגמרי.

כל אדם שעובד במשרד יכול להגיד לכם שהאווירה טובה הרבה יותר כשהמשרד מלא וצבעוני.

אז לאילו חפצים בדיוק אנחנו מתכוונים? במאמר זה, ניתן לכם 4 דוגמאות למתנות מגניבות למשרד חדש, שישדרגו את יום העבודה.

 

קקטוסים וסוקולנטים

סוקולנטים וקקטוסים הם מתנה מעולה למשרד חדש. הקקטוסים הקוצניים, והסוקולנטים הבשרניים, יכניסו למשרד צבע, ויגרמו לכם להרגיש קצת יותר קרובים לטבע. באופן כללי, צמחים, על כל סוגיהם, מתאימים במיוחד במשרדים. הסיבה לכך היא שבמקום בו יושבים בין 4 קירות, תחושת הקירבה לטבע היא הכרחית. אתם תופתעו לגלות כמה משמעותית היא התחושה הזאת, ועל כן קקטוסים וסוקולנטים, שאותם קל מאוד לגדל, הם מתנה מושלמת עבור משרד חדש.

 

תמונות

תמונות הן המתנה הקלאסית ביותר עבור משרד חדש. במשרדים רבים, בארץ ובעולם, מקובל לשים מספר תמונות במשרד, או על השולחן. במשרדים של עובדים ותיקים, התמונות שהצטברו במהלך השנים עשויות לכסות קיר שלם, ואפילו יותר. תמונות ממלאות שני תפקידים: הראשון הוא להכניס צבע לחדר, ולשבור קצת את הצבע הלבן האופייני למשרדים. השני הוא לגרום ליושב במשרד להיזכר בחוויות וברגעים נעיעמים תוך כדי יום העבודה. אם בחרתם להעניק לאדם קרוב תמונה בתור מתנה למשרד החדש, ודאו שמדובר בתמונה משמעותית עבורו.

 

פסלים

בעבר, נוכחותם של פסלים במשרדים היתה רבה יותר, והיא פחתה עם השנים, אך עדיין מדובר במתנה נהדרת. נוכחותם של פסלים במשרד נוסכת נופך אומנותי נוסף, ומשרה אווירה רגועה, שקטה, ותרבותית. אם בחרתם להעניק לאדם קרוב פסל למשרד החדש, תוכלו לבחור באחת משתי אופציות: לקנות פסל מוכן, או להכין אחד בעצמכם. אם אתם מעריצים של אומנות הפיסול, ויש לכם את היכולת לפסל בעצמכם, עדיף שתכינו בעצמכם את הפסל, משום שכך יהיה לו ערך סנטימנטלי גבוה יותר.

 

גאדג'טים ומכשירים

בשנים האחרונות, גאדג'טים ומכשירים ייחודים הפכו למתנות לגיטימיות ואף נפוצות. אם אתם בקיאים בתחום, ומעודכנים בכל הגאדג'טים החדשים, תוכלו להעניק מתנה ייחודית ושימושית לאדם קרוב, לכבוד המשרד החדש. הייחודיות של גאדג'טים היא שבניגוד לכל שאר המתנות ברשימה שלנו, הם נוטים להיות שימושיים. הענקת מתנה שימושית תגרום לאדם שקיבל את המתנה שלכם לחשוב עליכם בכל פעם שהוא ישתמש בה. הדבר הופך את הסוג הזה של המתנות לסנטימנטליות במיוחד, בנוסף לשימושיות הגבוהה.

 

סיכום

משרד חדש הוא סיבה למסיבה, ומהווה התחלה חדשה. כיאה לכל התחלה חדשה, גם משרד חדש מצריך מכם לקנות מתנה לאדם שנפל בחלקו ליהנות ממשרדו החדש. אם אתם מתלבטים ומתחבטים בשאלה "מה המתנה הטובה ביותר?", תוכלו להיות בטוחים שכל אחת מ- 4 המתנות שהוצגו לפניכם במאמר זה, תעשה את העבודה בצורה נהדרת.

 

מארז מעוצב

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים