נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות ממותגות או תכשיט ייחודי – מה עדיף להביא לעובדי חברה

יש תחושה שאנחנו תמיד לקראת חג כלשהו, חג אחד נגמר ואחד אחריו כבר בפתח ועם החגים מגיעות מסיבות, ארוחות גדולות ובעיקר מתנות, מחפשים מתנות לעובדים האהובים שלכם ומתלבטים בין שלל האופציות. אנחנו כאן בשביל לעשות סדר.

 

מתנות ממותגות או תכשיט ייחודי?

כשמדובר במתנה אחידה לכל העובדים כמובן שהתשובה תהיה מתנות ממותגות מכיוון שבחירת תכשיט ייחודי או כל דוגמא אחרת תהיה קשה מאוד לקליעה בטעם האישי. מתנות ממותגות הן פתרון מעולה לחגים, וועדי עובדים או סתם לתת מתנה. על מתנות ממותגות ניתן להטביע חותם אישי שיגרום למקבל המתנה להרגיש את היחס האישי ואת ההערכה.

 

מה זה אומר מתנות ממותגות?

מיתוג המתנה משדרג כל מתנה פשוטה וסטנדרטית כמו ספל חם, אדנית לעציץ, מחזיק מפתחות וכל מוצר שתרצו להטביע עליו. תוכלו לבחור משפט שמתאים למקבל המתנה, את שמו, איחול, ציטוט משיר, בדיחה ובאמת כל דבר שתוכלו לחשוב עליו שישמח את מקבל המתנה ויהפוך אותה לאישית.

 

מה המתנה הפופולארית ביותר?

אין ספק שעציצים הם הטרנד החם ביותר שתפס תאוצה בזמן הסגרים, כל בית ואפילו דירה בבניין קומות מתהדרים בעציצים שונים – צמחי בית חזקים או צמחי תבלין ותה. אין דבר נעים יותר מלראות ירוק בעיניים ולהרגיש את טעמם הנעים של הצמחים שגדלים באדמה. אתם בטח חושבים לעצמכם שאתם בטח הייתם הורגים את הצמח יום אחריי שקיבלתם אותו. אז ממש לא, היום בכל משתלה תוכלו למצוא צמחים חזקים במיוחד שבקושי צריכים אור שמש ומחזיקים לשנים עם השקיה אחת בשבוע.

 

איזה כותרת מטביעים על עציץ?

כמובן שהבחירה בידכם, אתם מוזמנים לבחור ממשפטים מוכרים כמו – "שרק תהחייך כל החיים" לאדנית עם צמחי תה, אשת חייל מי ימצא לאישה נהדרת,  שם המשפחה לאדנית שתמוקם בכניסה לבית, ברכת הבית, "מצמיחים אהבה ביחד", מילות תודה על התקופה בה ביליתם יחד, איחול או מילים טובות אחרות.

 

רעיון נפלא למתנה אחידה לכל עובדי המשרד

התקדמות נפלאה בימינו היא שמירה על איכות הסביבה ואיתה הפחתת השימוש בכלים חד פעמיים, משרדים רבים מחפשים חלופה לכוסות הקפה שעד היום השתמשו בצורה הנוחה ביותר בכוסות חד פעמיות. נצלו את החג הבא לתת לכל עובד ועובדת ספל לקפה עם משפט נחמד ושמם הפרטי ככה לכל אחד ואחת יהיה את הספל שלהם, אולי אפילו עם שם החברה להעלאת המורל ותתקדמו עוד צעד בשמירה על הסביבה.

 

מסיימים,

בחירת מתנות בהחלט יכולה להיות כאב ראש לא קטן למי שהוטלה עליו האחריות אך מתנות ממותגות אך נותנות פתרון מעולה שמשדרג כל מתנה רגילה שתראה לא מושקעת למתנה אישית עם משפט נעים, איחול או כל דבר שנראה לכם רלוונטי, שיהיה בהצלחה וכמובן חג שמח בחג הבא שיבוא עלינו לטובה.

שי

 

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים