נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

10 רעיונות מגניבים למתנה לגבר

כל אחת רוצה להוקיר תודה לגבר שמלווה אותה בחייה.

נשים רבות רוצות לקנות מתנה לגבר שלהן אך הן לא יודעות מה לקנות לו.

בדיוק בשביל נשים אלו הרכבנו רשימה של המתנות הטובות ביותר לגבר.

חלק מהמתנות מתאימות גם לנשים וכך או כך אין ספק כי מדובר על מתנות מעולות, טובות ואיכותיות במיוחד.

 

שעון ריצה

גברים רבים אוהבים לעשות ספורט ובדיוק בשבילם הומצא שעון הריצה. שעון זה סופר את הקילומטרים שהגבר רץ ולצד זאת סופר גם מספר צעדים ומראה את המסלול בו הלכנו. ברגע שתתחילו להשתמש בשעון זה אתם תעשו הרבה יותר ספורט ולכן זו מתנה כל כך טובה.

 

גלובוס מאיר

עוד מתנה נפלאה בשביל קישוט של חדר עבודה הוא גלובוס מאיר. מדובר על גאדג'ט נחמד מאוד אשר מחזיק ביתרונות עצומים אל מול מתנות אחרות ועל כך צריך לתת את הדעת.

 

סיגרים

אם הגבר שלכם אוהב לעשן אז סיגרים זה מתנה נהדרת בשבילו. מדובר על מתנה יפהפייה ובעלת ערך סנטימנטלי וככזה היא מומלצת מאוד לכל מי שרוצה לשמח את הגבר שלה.

 

וויסקי משובח

אין כמו אלכוהול משובח ורבים אוהבים לשבת בשישי בערב עם כוס וויסקי איכותי. לכן אם אתם רוצות להפתיע את הגבר שלכם או אם אתם ילדים לאבא אתם יכולים לקנות לו וויסקי משובח וזאת תהיה מתנה מעולה.

 

טאבלט

כיום הטכנולוגיה נכנסה לכל חלק בחיינו ולכן טאבלט הוא דבר נפלא ובעל ערך אדיר שאי אפשר לוותר עליו. כמובן שכדאי לקנות טאבלט איכותי בכדי שמקבל המתנה ייהנה ממנו כמה שיותר.

 

ספר היסטוריה

אם הבעל שלכם או האבא שלכם אוהב לקרוא אז ספר היסטוריה זה מתנה נהדרת. כיום אפשר לקנות ספרים באינטרנט וזה מקל על כך התהליך של קניית המתנה.

 

שרשראות לגבר

להזמנת שרשראות לגבר יש להיכנס לאינטרנט ואז להזמין את השרשרת המתאימה והיפה ביותר. שרשרת לגבר זו מתנה נהדרת ובעלת ערך אדיר וככזה היא מומלצת מאוד למי שרוצה לרגש את הגבר שלה.

 

עיסוי

אין כמו עיסוי מפנק בכדי להירגע מתלאות היום יום. לכן מתנה של עיסוי היא מתנה נהדרת ואפשר אפילו לצאת לבילוי משוף עם בן הזוג ולעבור גם כן מסז' מפנק וזה דבר נהדר.

 

כרטיס טיסה לחו"ל

אין כמו חו"ל בכדי לנוח ובהנחה שהקורונה תיגמר עוד מעט אין ספק כי זו מתנה נהדרת בטח אחרי שנה שכמעט ולא היינו בחו"ל ולכן כדאי לקנות מתנה חופשה בחו"ל.

 

סדנת בישול

לבסוף אם הגבר שלכן אוהב לבשל אז אפשר לקנות לו סדנת בישול. ככה גם אתם תרוויחו מתכונים טעימים ותיהנו מבישולים איכותיים תודות לסדנת הבישול שקניתן לגבר שלכן.

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים