נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חוגגים את הגעתו של בן: רעיונות למתנות מתחשבות להורים טריים

בחירת מתנה להולדת בן מצריכה מחשבה מעמיקה. שכן, מתנה זו צריכה לשמש לא רק את התינוק הרך, אלא גם את ההורים שלו. המודעות לעניין זה הובילה אותנו להעלות מספר רעיונות מומלצים שיאפשרו לכם לבחור במתנה מתחשבת מבלי לשבור את הראש. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם מתנה מושלמת. 

 

ערכת מתוקים

הורים טריים מוצאים את עצמם לא פעם מנקרים בזמן שהם צריכים לשים עין על הילד. תרחיש זה הוביל אותנו להציע לכם לקנות במתנה ערכת מתוקים. כזו שתכלול שוקולדים, סוכריות או פירות חתוכים. שכן, כל אלה כוללים כמות גדולה של סוכר שצפוי להעיר את ההורים העייפים ולהקל עליהם בשעות הקשות. נציין כי בחירה במתנה זו תצריך מכם בחינה מעמיקה אודות אורח החיים של ההורים. הרי יש מי שדוגלים בצמחונות, כשרות ועוד. כך שצריך לבחור את הערכה המתאימה ביותר מראש.

מתנה להולדת בן

ערכה ליולדת והתינוק

אם היינו עורכים סקר מקיף בין יולדות במטרה לבחון איזו מתנה נחשבת למתחשבת, כנראה שהייתה מתגלה בפנינו תמונה ברורה שמציגה, איך לא, את הערכה ליולדת. מדובר בערכה שהפכה להיות המתנה האולטימטיבית. שכן, היא כוללת את מרבית הדברים שההורים הטריים צפויים לגלות שיש להם צורך בהם, לדוגמא:

  • בובה רכה
  • סט בגדי ניו בורן
  • חיתולי בד
  • קופסא מעוצבת (שתשמש בהמשך לאחסון חיתולים)

אז אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שתבחרו מתנה ליולדת שתשמש את כל בני הבית, כדאי שתדעו שזו הבחירה הנכונה עבורכם.

 

עריסה

אם אתם רוצים להשקיע במתנה שימושית אחרת, כדאי שתדעו שעריסה נחשבת לאחת כזו. שכן, היא מאפשרת להורים לקבל כמה דקות של מנוחה, בזמן שהתינוק ישן בה. נציין כי זו מתנה להולדת בן שנחשבת ללא שגרתית. הרי יש הורים שיש ברשותם עריסה של הילדים הגדולים. לכן, מומלץ לבדוק מולם טרם הרכישה ולוודא שהם אכן צריכים אותה.

מתנה להולדת בן

מתלבטים באיזו מתנה לבחור? יש לנו פתרון עבורכם!

יכול להיות שקראתם את 3 האפשרויות שהוצגו עד כה ומצאתם את עצמכם מתלבטים. אם כך, כדאי שתדעו שיש לנו פתרון פשוט עבורכם – אתם יכולים לבחור בכל המתנות הללו יחד. שכן, כל אחת מהן נוגעת בצורך אחר שמתאים לכל המשפחה הגרעינית, הנה הסבר קצר שיסכם את הדברים:

  • בחירה בערכת מתוקים מאפשרת למשפחה להישאר ערה ומפוקסת
  • בחירה בערכה ליולדת מאפשרת להורים לקבל את כל הפריטים שהם יצטרכו לאחר הלידה
  • בחירה בעריסה תאפשר להרדים את הילד ולקבל כמה דקות של מנוחה

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבחור את המתנה המושלמת

עכשיו אתם מכירים במתנות המומלצות ביותר שנחשבות למתחשבות. כך שנותר לכם רק לבחור את המתנה המתאימה ביותר לבני המשפחה. נאחל שתבצעו בחירה טובה ושיהיה בהצלחה.

מתנה להולדת בן

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים