נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף לקנות למתנת יום הולדת – תכשיט או דובי ענק

החברה חוגגת יום הולדת ואתה רוצה להפתיע אותה עם מתנה מקורית ואיכותית? מתלבט מה עדיף, תכשיט או דובי? המאמר יעשה לך קצת סדר.

 

מתכוון להשקיע במתנה?

בקרוב החברה שלך תחגוג יום הולדת והיא מצפה ליחס ולתשומת לב כמו נשים רבות אחרות.  אין זו חובה להשקיע בתכשיט יוקרתי מזהב או כסף, את זה כדאי לשמור ליום הולדת עגול או עד שהיחסים ביניכם יהיו ממש רציניים או לקראת חתונה. בכל זאת אתה רוצה להשקיע ומחפש מתנה מקורית ורומנטית שתרגש את החברה ותעניק לה את כל תשומת הלב לה היא מצפה. אם זוהי המטרה עדיף לקנות דובי ענק שיחמם אותה כשאתה לא נמצא ויזכיר לה אותך. בין היתר הדובי הוא פריט עיצובי לחדר שהופך אותו למיוחד וחמים. גם הגודל שלו 2 מטרים ולמרות שהגודל לא קובע, במקרה הזה לגודל משמעות רבה. מתנה כל כך גדולה מן הסתם תרשים את החברה שלך שפשוט תתמוגג.

 

בוחר בדובי? – קבל עצה!

יום ההולדת של החברה הוא יום מרגש. כדי להפתיע אותה תוכל להגיע לביתה כשהיא עדיין בעבודה ולקשט את החדר שלה עם הדובי הענק, עוגה טעימה וקצת בלונים. כשחברתך תחזור בערב היא תגלה את ההפתעה ותהיה מאושרת. היא כבר חשבה שאולי שכחת אותה, אבל אז הדובי הענק יעשה את העבודה והחיוך לא ירד מפניה. כמובן שחשוב לצרף לדובי ברכה אישית ורומנטית ליום ההולדת. על מנת שחברתך תתלהב יותר מומלץ לבחור לה דובי בצבע האהוב עליה או בכזה שמשתלב עם עיצוב החדר שלה. זה מראה שאכפת לך ושאתה שם דגש על הפרטים הקטנים.

 

אז מה עדיף דובי ענקי או תכשיט?

תכשיט יכול להיות עשוי מחומרים שונים וכך גם מחירו. אם אין לך בעיה תקציבית תוכל לשלב את שתי המתנות ולענוד לדובי הענק את הצמיד או השרשרת שתבחר על מנת לשדרג את מתנת יום ההולדת. אך אם כל שנה אתה קונה לחברה שלך תכשיט, אולי השנה הגיע הזמן לשנות ולקנות מתנה יותר מקורית? הבחירה של הדובי הענק חייבת להיות במקום המוכר סחורה איכותית ולא באיכות ירודה. לא תרצה שהתפרים של הדובי יפרמו והמילוי שבתוכו יצא. הדובי עם כל גודלו חייב להיות מחומרים איכותיים שניתן לכבס באופן ידני, שהמילוי יהיה מוחזק היטב ושהעיניים שלו יהיו מודבקות באופן הרמטי. אם אתה חושב שהדובי יותר מדי גדול תוכל גם לבחור בדובי קטן יותר בגודל של מטר או 1.5 מטר לפי הצרכים שלך. ההחלטה של בחירת הגודל יעילה כי הדובי צריך להיות מותאם לגודל החדר של החברה שלך ובמידה והחדר קטן תצטרך לבחור בגודל קטן יותר. לסיכום, בחירת דובי היא פחות משעממת מעוד תכשיט לאוסף ולא פחות מושקעת ממנו.

מתנה לאמא טרייה
4 רעיונות למתנה ליולדת 

חיפוש אחר מתנה שמתאימה ליולדת, עשוי להיות עניין מורכב שאורך זמן רב. מדריך זה עולה לרשת כדי לחסוך לכם

מתנה לאחות
איך לבחור מתנה לאחות?

יש הרבה סיטואציות שבהן נרצה לקנות מתנה לאחות שטיפלה בנו: החל מלידה, דרך אירוע רפואי ועד משבר בריאותי בחיים