נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך כדאי לחפש שעון במבצע אונליין?

כיום, כאשר כל העולם מונח לנו על כף היד או יותר נכון בכיס במהלך היום, אנו חשופים למלאי בלתי מוגבל של שעונים.

ישנם אלפי חברות המציעות לנו שעונים במבצע ובמחירים אטרקטיביים, לרוב לקראת חגים ומועדים בישראל וברחבי העולם.

בשל ההיצע הכמעט בלתי נגמר, קשה אף יותר למצוא את הדבר המשתלם ביותר והמחיר המשתלם ביותר, לכן ננסה לעזור לכם למצוא את הכיוון והדרך לקניית שעון במבצע בצורה מקוונת.

 

איפה מתחילים לחפש?

כולם אוהבים שיש מבחר, לכן חשוב מאוד להתמקד בחברות עם מגוון רחב של שעונים במחירים שיחסית מתאימים לכיס שלנו. כמובן, שאם יש לכם כבר סגנון של שעון אותו אתם מחפשים, הדבר יעזור לכם מאוד במציאת החנות.

 

מהימנות, מהימנות… לא מוצאים בכל חנות

המון אנשים חוששים מהזמנות של מוצרים באינטרנט, וזאת בשל מקרים רבים של הונאה או קניית זיופים. לכן, חשוב לוודא שהמוצרים שאנו מקבלים הם מוצרים מקוריים ושהחנות באמת פעילה ומספקת ללקוחותיה את המוצרים המוצעים בחנות.

על מנת להימנע מהונאה או קניית זיוף, ישנו פתרון, בראש ובראשונה אם אנו מחפשים שעון שעולה בסביבות ה-1500 ₪ ובמחיר המבצע הוא עולה 200 ₪ והוא מוצע למכירה לא בחנות המקורית של המותג עצמו, צריכה להידלק נורה אדומה. בנוסף, כדי להימנע מהונאה כדאי לשלם באמצעות paypal, שמחזיקה את סכום הכסף המדויק לתשלום על המוצר אצלה, ומשחררת אותו למוכר רק לאחר אישורכם שהמוצר הגיע והוא אכן המוצר שהזמנתם.

 

אגף מבצעים

כמעט בכל חנות אינטרנטית, במיוחד בחנויות שעונים, ישנה אופציה לגשת לרשימת שעונים במבצע וככל שהחנות גדולה יותר כך מלאי השעונים במבצע יהיה גדול יותר. לעיתים, באתרים מחו"ל ישנם מבצעים משתלמים יותר ומלאי שעונים רחב יותר מאשר האתרים הישראליים, לכן כדאי לבדוק באתרים אלו, אך חשוב לראות האם אכן אותו אתר מבצע משלוחים לארץ.

כמו החנויות שאינן נמצאות אונליין, ישנם מועדי מבצעים אטרקטיביים במיוחד כמו סוף עונה, חגים ועוד. בחנויות האונליין אנו נמצא יותר מועדי מבצעים מאשר בחנויות רגילות, משום שהן גלובליות. לכן, ישנם חגים או מועדים שאינן מתקיימים בארץ שאנו לא חשופים להשפעותיהם, לדוגמה: יום הרווקים הסיני, חג המולד, הבלאק פריידיי ועוד.

 

אתר מאובטח

חשוב לבדוק האם האתר עומד בתווי תקן גבוהים של אבטחה, זאת כדי להימנע מגניבת פרטי אשראי או הונאה. כאשר אתר עומד בתו תקן גבוה של אבטחה אנו יכולים להיות רגועים בתהליך הקנייה.

 

תשלום ומשלוח

אפשרויות התשלום על המוצר הן עניין חשוב, לכן כדאי לבדוק אילו אפשרויות תשלום ישנן וכיצד הן מתבצעות. כמו כן, כדאי לשים לב שאכן משלוחי החנות מגיעים אליכם ושזמן המשלוח מתאים לדרישתכם.

 

שביעות רצון ואחריות

חשוב מאוד לבדוק לכמה זמן ניתנת האחריות ומהי כוללת, והאם בכלל ניתנת אחריות על שעונים במבצע. בנוסף, רצוי לבדוק האם ישנו החזר כספי, אם אינכם מרוצים מהמוצר ובאילו תנאים.

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע