נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

7 מתנות לגבר מיוחדות ומרגשות

את רוצה לפנק את הגבר שלך ולא יודעת במה לבחור הפעם… התופעה מוכרת ומרוב שהיא מוכרת, החלטנו לכתוב על כך בלוג. קיים מיתוס הטוען שאין במה לפנק גברים. לנשים תמיד אפשר לקנות עוד תכשיט. אבל גברים? מה נקנה להם? וזה לא נכון! כאן בבלוג תקבלי רעיונות למתנות מרגשות ומיוחדות שאולי יתאימו גם לגבר שלך. מוזמנת להכיר אותן!

 

כשרוצים להנציח את השעה

על הריון נוהגים לברך "בשעה טובה", על שבירת צלחת באירוסין "בשעה טובה". אם את רוצה להנציח את הרגע המיוחד בו החלטת לפנק אותו במתנה, שעון יד יעשה את זה בצורה הטובה ביותר. קיימים שעונים רבים ולא יהיה לך קשה למצוא מבחר שעונים לגברים. בחרי חנות שעונים שאת סומכת עליה.

 

כשרוצים ליצור אווירה נעימה

בושם יוקרתי תמיד יתקבל בברכה. אם את מכירה את הריח שהוא אוהב, את יכולה לפנק אותו בבושם יוקרתי שיפנק אותו בריח שהוא אוהב. בושם הוא מתנה שלא כל אחד יודע לקנות בגלל שלכל אדם טעם אישי משלו. מתנה זו מתאימה לכאלו שמכירות את סגנון הגבר שלהן.

 

כשרוצים להביע אהבה

תמיד תוכלי לרכוש תכשיט בעיצוב אישי הכולל את שמות היקרים לו. לא כל אחד יאהב שרשרת או צמיד ולכן כדאי שתבדקי למה הגבר שלך מתחבר. את יכולה ללכת על כיוון של צמיד, שרשרת ואפילו טבעת מיוחדת.

 

כשרוצים להנציח את השמחה

אין כמו משחק מבדר לשבור את האווירה ולשמח את הנוכחים. את יכולה לפנק את הגבר שלך במשחק פוקר / טניס גברי. שולחן משחק מזמין את החברה להיעמד סביבו ולהתחיל משחק. אין מי שנשאר אדיש מול משחקים מלהיבים. על אותו רעיון את יכולה לחשוב על משחק מפנק אחר שהוא יכול ליהנות ממנו. זה יכול להיות משחק שחמט עשוי שיש וכדומה.

 

כשאוהבים מוזיקה

כל גבר שאוהב מוזיקה ישמח לקבל מתנה אוזניות מיוחדות או אפילו רמקול חדשני שיוכל לשרת אותו כשהוא ירצה ליהנות ממוזיקה שמחה ומרקידה. רכישת מתנה כזו מצריכה מחשבה מוקדמת כדי לבצע התאמה מושלמת. העדיפי רמקול אלחוטי נייד שהוא יוכל לצאת איתו לטיולים וכדומה.

 

כשאוהבים ספורט

גבר שאוהב ספורט ישמח לקבל מתנה אביזרי ספורט מיוחדים או אפילו שעון חכם חדשני. את יכולה לקנות רצועת trx, להשקיע בפינת ספורט בבית ועוד כיד הדימיון הטובה.

 

כשרוצים לצחוק

גברים רבים יהנו מבקבוק אלכוהול מיוחד. אדי האלכוהול משמחים כל אחד. את יכולה לפרגן לגבר שלך מתנה יוקרתית כמו משקה אלכוהולי יוקרתי ומפנק. לגבר שמעשן מידי פעם, את יכולה לרכוש נרגילה יוקרתית. הכל כמובן לפי התקציב.

 

לסיכום

כשחושבים מה לקנות מתנה לגבר, לא תמיד עולה רעיון מוצלח. אך עם מחשבה מעמיקה, ניתן למצוא מגוון מתנות מרגשות ומיוחדות לגברים. כאן סיכמנו רעיונות מובילים לנוחיותכם.

 

 

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע