נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שעוני יוקרה – מהם המותגים המובילים בשוק?

שעוני היוקרה בעלי שם אהובים במיוחד על גברים ונשים. ככל שלשעון יש פונקציות יותר משוכללות והעיצוב שלו יוקרתי יותר, כך יבחרו בו יותר. המאמר יפרט אילו סוגי שעונים עדיפים ומהם המותגים המובילים בשוק.

 

השעון כאקססוריז יוקרתי

בחירת שעוני יוקרה צריכה להיות יסודית. גברים ונשים מחפשים שעונים שמצד אחד יהיו מעוצבים ואלגנטיים ומצד שני בעלי טכניקות יעילות. בנוסף, השעונים הפכו לסמל סטטוס וככל שהם מיוצרים ומשווקים על ידי חברות מובילות, המוניטין שלהם גדל וכך הם נמכרים יותר. כלומר, הראה לי את השעון שלך ואגיד לך מי אתה… כמו כן, גברים ונשים כאחד אוהבים לענוד שעונים שונים ולא מסתפקים במותג אחד. הם נוהגים לרכוש שעון יוקרתי ליום ושעון יוקרתי לאירועים וכן הלאה. השעונים הממותגים לא תמיד יהיו מאותו הדגם ויבחרו על פי הצורה, הצבע ובמיוחד המותג.

 

המותגים המובילים בשוק

למרות ששעון הרולקס המיוצר בשוויץ הוא מותג הקיים כבר שנים והמפורסם ביותר, ישנם מותגים נוספים ולא פחות שווים. המותגים אותם ניתן למצוא בארץ והם המובילים ביותר ב-2021 בשוק הם: GANT האמריקאי שהוא שעון איכותי ומעוצב, GALLERY היוקרתי, פופולרי כבר יותר מ-30 שנים, מעוצב ומשווק במחירים אטרקטיביים, CAVALB האיטלקי, בעל מראה רענן, נקי, פשוט ואלגנטי ועם זאת מתוחכם. וה- GOSSIP המציע דגמים מעוצבים לגברים ונשים במחירים נוחים.

 

ההבדל בין שעונים חדשניים לשעונים קלאסיים

שעונים יוקרתיים יכולים להיות מצד אחד חדשניים ובעלי גאדג'טים מעניינים ופונקציות משוכללות ומרתקות, ומצד שני קלאסיים ופשוטים, עם עיצוב מיוחד. שעונים קלאסיים הם עגולים ומגיעים בתוספת של רצועת עור או מתכת ופועלים באופן מכאני נקיים מגאדג'טים. ניתן למצוא גם שעונים יוקרתיים המשובצים ביהלומים הן לגבר והן לאישה, מרובעים או עגולים אותם עיצבו מעצבי על ידועים ובעלי מוניטין.

 

כיצד בוחרים שעון יוקרתי?

על מנת לבחור בשעון איכותי יש להקפיד על איכות החומר ממנו הוא עשוי, על העיצוב שלו, העמידות שלו לאורך שנים והפונקציות שהוא ממלא. השעון צריך להיות מותאם לטעם ולצרכים שלכם. ישנם גברים למשל שיעדיפו שעון ספורט יוקרתי עם פונקציות כמו: מד דופק או מד צעדים, אך לא יוותרו על המותג. לעומתם, יהיו גברים שיעדיפו את השעון החכם המחובר באופן קבוע לטלפון הנייד ופחות את השעון היוקרתי. חשוב לזכור שכאשר רוכשים שעון יוקרתי יש לבקש תעודת איכות או תעודת אחריות. שעון יהלומים יגיע עם תעודת איכות המפרטת את האיכות של היהלומים, הסוג שלהם, המשקל והעיבוד. תעודת אחריות צריכה להינתן בנוסף לכל שעון יוקרתי ולפרט את תקופת האחריות ושירותי התיקון. לפיכך, שעונים יוקרתיים רוכשים רק בחנויות איכותיות המוכרות את המותגים האמיתיים. הרי לא תרצו לרכוש שעונים מזויפים שלא יחזיקו מעמד לאורך זמן ויאבדו את ערך המותג שלהם.

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע