נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

במה שונה השעון של אפל מהשעונים החכמים האחרים?

שוק השעונים החכמים רווי בצורה בלתי נתפסת. אותה המצאה שעד לפני כמה שנים איש לא דמיין, הפכה לפופולרית בצורה מטורפת. כמעט כל אדם שמסתובב היום ברחוב הולך עם שעון חכם. אין ספק שמדובר על רכישה משתלמת, אבל איך נדע כיצד לבחור איזה שעון חכם כדאי לנו לרכוש? המגוון מבלבל מאוד, יש לא מעט חברות מעולות שמוציאות שלל דגמים וסדרות של שעונים חכמים שמיועדים לפעילויות שונות.

היום בחרנו לספר לכם על אחד השעונים החכמים הטובים ביותר בשוק, אם לא הטוב שבהם – השעון החכם של חברת אפל.

 

קודם כל אפל

לפני שנספר לכם על כל התכונות הייחודיות של שעון חכם אפל, חשוב להזכיר כמה פרטים על היצרנית. חברת אפל הוותיקה והמוערכת נחשבת לאחת מענקיות הטכנולוגיה העולמיות. מדובר על חברה מובילה בשוק שבכל פעם מפתיעה אותנו בפיתוח חדש ויצירתי. מוצרי החברה הם שם נרדף לאיכות, כאשר הם מחזיקים מעמד כמה שנים בלי בעיה. כמובן שהמוצרים של חברת אפל גם משדרים יוקרה ומצליחנות, וזו סיבה מצוינת לבחור במוצרים שלה.

 

 

ממשק מלא עם הפלאפון

שעון חכם הוא בסופו של דבר שעון שמחובר למכשיר הנייד שלכם ו'מדבר איתו'. על המסך של השעון החכם אתם יכולים לראות התראות שונות, לקרוא הודעות, ולעתים גם לענות לשיחות. היתרון העצום של השעון החכם של אפל הוא הממשק המלא למכשירי האייפון. מדובר על שני מכשירים שיוצרו באותה חברה, ונועדו מראש להתחבר ולעבוד יחדיו, כך שהממשק ביניהם מוחלט, מה שקשה מאוד למצוא בשעונים חכמים אחרים.

 

בריאות

לשעון החכם החדש של אפל יש יתרון רציני בכל מה שקשור לבריאות שלכם. השעון מסוגל לעקוב אחרי רמת החמצן בדם שלכם בעזרת חיישנים ייחודיים וטכנולוגיה מתקדמת. את התוצאות של המדידה תוכלו לראות באפליקציית הבריאות של אפל, וכך לנהל מעקב מתמיד אחרי הבריאות שלכם ולהבין האם יש בעיות שדורשות טיפול.

 

מצבי חירום

מצב נוסף שיש בשעון החכם של אפל הוא מצב זיהוי תאונות דרכים. השעון מסוגל לזהות מצב שבו מי שעונד אותו ונוסע ברכב מעורב בתאונה קשה חלילה. באותו רגע השעון מתקשר למספר חירום, שולח את המיקום שלו, ומעדכן איש קשר שהוגדר מראש על ידי בעל השעון. זיהוי התאונה משוכלל מאוד וכולל כמה יכולות מתקדמות של השעון כמו מד תאוצה, ברומטר, ג'ירוסקופ, ועוד.

 

מה עוד?

חוץ מהתכונות שהצגנו לכם, השעון גם עמיד במים ומתאים לשחייה וגלישה, מנטר את השינה שלכם על מנת שתוכלו לישון בצורה בריאה יותר, וכמובן כולל בתוכו הרבה מאוד תוכניות אימון שונות, החל מרכיבה על אופניים ועד לאימונים בדפקים משתנים.

 

סיכום

שעון חכם של אפל הוא אחת הבחירות הטובות ביותר, בטח לבעלי אייפון. השעון מאחד פונקציות של בריאות, ספורט, ומצבי חירום, וכמובן מעוצב היטב ויוקרתי.

 

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע