נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ניתן לשלב תכשיטים במלתחה הגברית

אם עד לפני לא הרבה שנים לא היה קל למצוא בציבור גברים שלובשים תכשיטים, הרי שהיום מדובר בטרנד של ממש. גברים מכל שכבות הגילאים והאוכלוסיות מקשטים את עצמם עם טבעות, עגילים ועוד שלל תכשיטים, ורואים שהדבר בהחלט מוסיף ללוק שלהם. אך כמו במקרה של נשים, בשביל שזה ייראה טוב צריך לדעת איך לעשות את זה. באמצעות כמה טיפים חשובים ובסיסיים, זה נהיה אפשרי.

 

צבע עור

האוכלוסייה שלנו מורכבת מעדות ומוצאים מגוונים, וצבע העור משתנה בהתאם. חשוב לדעת שלא כל צבע של תכשיט מתאים לכל צבע עוד, בדיוק כמו שלא כל בגד מתאים לכל נעל, וכדומה. גבר בעל צבע עור בהיר למשל ייראה יותר טוב עם תכשיטי גברים בצבע זהב לבן. לעומת זאת, לגבר עם צבע עור כהה יותר מתאים לשים על עצמו תכשיטים בצבע זהב רגיל שמדגיש את הניגודיות ביניהם.

 

סגנון אופייני לאותו גבר

נסו לשים לב לסגנון של הגבר. כל אחד מנסה להעביר מסר שונה לעולם בצורה שהוא מתלבש או מתנהג. אם מדובר באחד שמתלבש בצורה צעקנית ומוחצנת, אז מומלץ שהתכשיטים ייראו בהתאם. אם ההיפך, אז כדאי לבחור תכשיטים יותר צנועים וקלאסיים. התאמה לסגנון האישי תגרום לתכשיט לדבר באותה שפה שהגבר מדבר, וזה בדיוק מה שיגרום לו לענוד אותו גם בהמשך.

 

טעם אישי

לכל אחד יש את האופי והטעם שלו, כמו בכל נושא אחר בחיים. המצב לא שונה במקרה של תכשיטים. לא כל תכשיט מתאים לכל גבר, וחבל שייווצר מצב בו תרכשו תכשיט שהוא בסוף לא יענוד בכלל. השתדלו להבין מראש מה הוא בהכרח אוהב או שתנסו להבין מחברים אם התעניין בדברים ספציפיים בעבר. קצת מידע מקדים תמיד עוזר לבחור את התכשיטים המתאימים ביותר.

 

מידה

כמו במקרה של נשים, כל גבר מגיע במידת אצבעות שונה. בעקבות זאת לא תמיד קל להתאים תכשיטים כמו טבעות לכל אחד וצריך לעשות קצת הכנה מראש. קחו מהחנות סרגל מידה לטבעות ונסו למדוד לו את ממדי האצבעות. חבל שסתם יהיה צורך להחזיר את הטבעת היפה שרכשתם. חשוב מאוד לא לעשות טעויות בנושא זה ולהבין מראש את מדיניות ההחזרה של החנות בה קניתם.

 

לבחור אקססורי מתאים

כמו בהכל, יש מבחר גדול מאוד של תכשיטים שניתן לבחור ממנו. טבעות, עגילים, צמידים, שרשראות ועוד שלל אקססוריז, לכולם יש מקום במלתחה הגברית. הרעיון הוא לדעת מה ילך עם אותו גבר ומה לא. כדאי לבחור תכשיט שהגבר ירגיש בנוח ללכת איתו.

 

לסיכום

אין ספק שלא בהכרח פשוט למצוא תכשיטים שמתאימים לגברים. אבל אם נעזרים בעצות שניתנו כאן ועושים קצת מחקר מקדים לגבי הטעמים של אותו גבר, בהחלט ניתן לצלוף לרצונות שלו ולשדרג לו את המראה הכללי.

תכשיטי גברים

3 תכשיטי חובה לגבר

יש מגוון רחב של תכשיטים לגברים והבחירה מבין מגוון זה עשויה להיות קשה. כדי שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם

X מתנות שוות לגבר
X מתנות שוות לגבר

מזל טוב, הבן זוג/ האח או אפילו חבר טוב חוגג יום הולדת וזאת ההזדמנות שלכם לפנק את אותו אהוב