נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה מומלץ לשמור את טבעות הנישואים כשמגיעים לאולם אירועים

כשמגיעים לאולם האירועים האווירה עשויה להיות מאוד מבולגנת ומטושטשת.

זה קורה בגלל ההתרגשות העיקרית, ובגלל הצורך לדאוג שהכל מאורגן כפי שתכננתם.

בודקים שהשולחנות מאורגנים עם שמות, שהשמלות מאורגנות בתא ההלבשה, שהמנות שתוכננו מוכנות, ושהפרחים שבחרנו במקומם…

במצב כזה, קל לשכוח מהאביזרים הכי חשובים בחתונה – טבעות הנישואין.

כיצד תשמרו על הטבעות עד לחופה? להלן המלצתנו.

 

איפה הטבעת שלי?

כאשר הגעתם לאחד משלל גני אירועים שבחרתם בקפידה, הדבר האחרון שהייתם רוצים הוא לאבד את הטבעות שלכם. במצב הלחוץ והמרגש של חתונה, קל מאוד "להרגיש בעננים" ולשכוח מהאביזר הכל כך חשוב הזה. טבעות הן כל כך קטנות, כך שקל מאוד לאבדן ובמקביל קשה מאוד למצוא אותן. מעבר לכך שהן קריטיות לטקס החופה המסורתי, בדרך כלל מדובר באביזר יקר, ולכן מאוד לא נעים לאבדו.

 

הפתרון הכי טוב – מניעה מלכתחילה

אז במקום שתשברו את הראש בלמצוא את הטבעות בזמן האירוע, כדאי לתכנן מראש היכן אתם מפקידים אותן. המלצתנו היא לא להשאיר אותן במקום ללא השגחה, שכן כך הן יכולות בקלות להישכח, ליפול, ואף להיגנב.

 

אם כך, היכן כן להשאיר את הטבעות?

עד לחופה, נמליץ לכם להפקיד את הטבעות בידי אדם הקרוב אליכם, עליו אתם סומכים. למשל, ניתן לבקש מאחד ההורים לשמור על הטבעות, ולהגיש לכם אותן במעמד החופה. ניתן להיעזר גם בחברים קרובים. חשוב לבחור באדם עליו אתם סומכים, לא אדם פזרן, ולא אחד שגם הוא עסוק בארגון האירוע, ובשל כך עלול לאבד שלא בכוונה את מושא המשמר שלו.

 

טיפ נוסף – השתמשו בקופסה גדולה

בדרך כלל מכניסים את הטבעות לקופסאות קטנות או שמניחים אותן על כרית. אלה פתרונות שעשויים להיות יעילים או אסתטיים, אך בפועל קל יותר לטבעות ליפול מהכרית, וכן קופסה קטנה עלולה להיעלם גם כן בקלות.

על כן, נמליץ לכם לשים את הטבעות בקופסה יחסית גדולה, כזו שלא נכנסת לכיס, וחייבים להחזיקה בשתי ידיים. ישנן קופסאות מעוצבות רבות שיכולות להתאים לכך. ניתן לבחור קופסה בהירה שיהיה יותר קל לאתר בתאורה שמאפיינת את אולמות האירועים.

 

שלבו את הטיפים הללו, ותוכלו להימנע מהפאשלה המבאסת!

אם תתנו לאדם שאתם סומכים עליו לשמור על הטבעות שלכם כשהן בתוך קופסה גדולה ובולטת – יהיה לו הרבה יותר קל לעשות את תפקידו נאמנה. כך תוכלו להגיע למעמד החופה בסטייל עם קופסה מעוצבת, כאשר האנשים הקרובים אליכם מרגישים חלק מהמאורע המרגש.

 

לסיכום

ההמלצה שלנו – שלבו את הטיפים שלעיל, והגיעו אל מעמד החופה נקיים מכל דאגה. כך, תוכלו ליהנות באופן מלא מהאירוע החשוב, מבלי חס וחלילה לאבד את הטבעות לפני המעמד הכי חשוב בחתונה – החופה. הכי חשוב שתהנו מהרגע המרגש הזה, ולא תוטרדו מבעיות אותן ניתן למנוע מראש. מכאן נותן לנו לאחל לכם המשך זוגיות נפלאה ומזל טוב!

טבעות זהב

 

3 תכשיטי חובה לגבר

יש מגוון רחב של תכשיטים לגברים והבחירה מבין מגוון זה עשויה להיות קשה. כדי שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם

X מתנות שוות לגבר
X מתנות שוות לגבר

מזל טוב, הבן זוג/ האח או אפילו חבר טוב חוגג יום הולדת וזאת ההזדמנות שלכם לפנק את אותו אהוב