נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 שעונים מיוחדים ששווה להביא לגבר שלכם

מחפשת מתנה שווה לבן זוגך? שעון יד זו אפשרות שכדאי לך מאוד לשקול. מדובר בפריט לבוש שמייצג הן פרקטיות והן אלגנטיות. שעון אלגנטי היא השקעה משתלמת, שתגרום לבן זוגך להרגיש גברי, וכן רצוי על ידך. אך איזה שעון מומלץ לרכוש לו? להלן כמה רעיונות שיוכלו להתאים לגבר שלך.

 

לפני הכול – איך לבחור שעון לגבר שלך?

יש מספר קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם כשאת בוחרת שעון לגבר שלך:

 

  1. אופי הרצועה

החומר ממנו עשויה הרצועה משפיע רבות על האופי שהשעון משדר. כך, למשל, אם בן זוגך זקוק לשעון פרקטי שאינו מחייב התאמה בלבוש, ייתכן שרצועת קנבס תתאים לו יותר. אך אם הוא מעוניין בשעון אלגנטי, ייתכן שרצועת מתכת תתאים לו יותר.

 

  1. רוחב הזרוע

חשוב להתאים שעונים לגברים כך שקוטר השעון יתאים לרוחב היד שלהם. כלומר, אם היד שלו רחבה יחסית, מומלץ לבחור בשעון גדול יחסית. לעומת זאת, אם היד שלו רזה יחסית, עדיף לבחור שעון קומפקטי יותר.

 

  1. סוג השעון

ישנם סוגים שונים של שעונים שיכולים להתאים לבן זוגך. למשל, יתכן שהוא יעדיף שעון חכם שיוכל להיות מקושר לפלאפון שלו. כמו כן, אולי הוא יעדיף שעון אלגנטי לאירועים, או לחילופין שעון טייסים או שעון צלילה.

 

  1. אחריות

שעון שמגיע עם תעודת אחריות של לפחות שנה הוא שעון שמובטח כשעון איכותי ועמיד יותר.

 

ועכשיו – לשעונים

ריכזנו עבורך 4 שעונים שווים במיוחד שאולי יתאימו למבוקשך:

 

  1. שעון ג'אק לורן דגם JL6001

שעון אלגנטי בצבע כסף, שרצועתו עשויה מפלדת אל-חלד וקוטרו 42 מ"מ. השעון יתאים לגבר שמקפיד על לוק מסוגנן. ניתן למצוא את השעון גם בצבעי שחור וזהב.

 

  1. שעון טומי הילפיגר דגם TH1791476

שעון טייסים בצבע כחול, בעל רצועת סיליקון. השעון עמיד במים וגוף השעון עשוי מפלדת אל-חלד. מדובר בשעון פרקטי שיתאים לגבר המתלבש בסגנון ספורטיבי.

 

  1. שעון ארמני דגם KAR11340

שעון בגווני כסף ורוזגולד. מדובר בשעון אופנתי שגופו ורצועתו עשויים פלדת אל חלד והוא עמיד למים. השעון יתאים לגבר שיש לו סט בגדים בצבעים חמים. שימי לב, כדאי שיהיה לבן הזוג קודם שעון בצבע ניטרלי יותר, וששעון זה לא יהיה השעון היחיד שלו. זאת, כיוון שהשעון יכול להתאים לגוונים מאוד ספציפיים, ויוכל לשדרג את הלוק רק בשילוב של צבעים מסויימים.

 

  1. שעון הוגו בוס דגם HB1513814

שעון טייסים קלאסי בגווני אפור שקוטרו 41 מ"מ. רצועת השעון עשוית פלדת אל חלד והשעון עמיד למים. מדובר בשעון שמתאים לתקציב צנוע יותר. השעון יתאים לכל לוק וישתלב בכל אירוע או טיול.

 

לסיכום

שעון יד היא מתנה נהדרת לבן זוגך והשקעה שהוא בוודאי יעריך ויוקיר. שימי לב לסגנון הלבוש שלו ולשעונים שכבר יש לו, וזה יקל עלייך להבין את הסגנון, מידת הרצועה וקוטר השעון אשר מתאימים לו. ועכשיו נותר רק לבחור שעון איכותי ואסתטי, בהצלחה!

תכשיט לגבר

 

3 תכשיטי חובה לגבר

יש מגוון רחב של תכשיטים לגברים והבחירה מבין מגוון זה עשויה להיות קשה. כדי שתוכלו לבצע את הבחירה שלכם

X מתנות שוות לגבר
X מתנות שוות לגבר

מזל טוב, הבן זוג/ האח או אפילו חבר טוב חוגג יום הולדת וזאת ההזדמנות שלכם לפנק את אותו אהוב