נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל התכשיטים הכי חמים לחורף 2023!

החורף מתקרב בצעדי ענק וזה הזמן להכיר מקרוב את הטרנדים החמים שיתלוו אליו. הפעם, בחרנו להקל עליכן ולהציג את כל האינפורמציה במקום אחד, כדי שלא תצטרכו לעבור בין מותגי תכשיטים מוכרים ולהבין את הקו המנחה שעובר ביניהם. מדריך זה ירכז את כל הפרטים העדכניים אודות צו האופנה האחרון, כדי שתוכלו להכיר בסגנונות העגילים, השרשראות והצמידים צריכים להימצא כבר עכשיו בקופסת האקססוריז שלכן. 

 

תכשיטים בולטים ונועזים

תשכחו מהתכשיטים הדקים והעדינים שכיכבו בשנים הקודמות בחנויות התכשיטים השונות. שכן, החורף הנוכחי מביא עמו תכשיטים נועזים ובולטים שמאפשרים לכל אחת להבליט את הנשיות שבה. נסביר שהדבר בא לידי ביטוי בצמידים ושרשראות בעלות מראה "גס" שכוללות חישוקים עבים ותליונים גדולים. אל תטעו לחשוב שהעגילים נותרו מאחור. שכן, גם הם קיבלו תפנית בולטת למדי. נדגיש שהתפנית שבאה לידי ביטוי בסגנון העגילים מחייבת הסבר מעמיק, לכן שבחרנו להרחיב בנושא בפסקה הבאה.

תכשיט

עגילים נוצצים

מי מכן שקראו את הפסקה שלעיל בעיון רב, וודאי שמו לב שהעגילים לחורף 2023 הם נוצצים במיוחד. כך שנותר לנו רק להסביר לכן שמדובר בנוכחות שבאה לידי ביטוי תוך שימוש ניכר בפנינים, יהלומים ואבני חן. אלה משובצים בעיקר בעגילים "תלויים". מי מכן שרוצות להבין בדיוק במה מדובר, צריכות להעיף מבט בקטלוג שיש בו עגילים אופנתיים לנשים של SEESTARZ. שם ניתן למצוא מגוון רחב של עגילים יוקרתיים ונוצצים במיוחד שמשדרגים כל לוק.

 

עגילים עם אפקט הלבבות

אי אפשר לכתוב מדריך שמרכז את כל המידע העדכני על תכשיטים חמים לחורף מבלי להקדיש שורה או שתיים לאפקט הלבבות שצובר תאוצה, בעיקר בקטגוריית העגילים. שם תוכלו למצוא עגילים צמודים ותלויים במגוון עיצובים, לדוגמא: עגילי זהב צמודים משובצים באבני חן, עגילי חישוק עם תליון זהב גדול ועוד. את אפקט הלבבות ניתן למצוא גם בשרשראות עם תליונים בגדלים שונים, כך שבעצם, כל אחת תוכל למצוא את הלב המתאים לה ביותר.

תכשיט

שרשראות וצמידים

החורף הקרב יחזיר אלינו את שרשראות וצמידי הגורמט העבים שהאימהות והסבתות שלנו ענדו בעבר. אם לא קיבלתן תכשיט וינטג' שכזה במתנה עד היום, כדאי שתמצאו את השרשרת או הצמיד המתאימים לכן ביותר מבחינת העיצוב, כדי שתוכלו לקחת חלק בטרנד החם. ההמלצה שלנו היא לרכוש גורמט בגווני זהב שתוכלו להעביר הלאה בעוד כמה שנים לילדות או הנכדות שלכן, שיגלו די מהר שהאופנה חוזרת על עצמה אחת לזמן מה.

 

מילים אחרונות לסיכום

עכשיו אתן מכירות את כל התכשיטים החמים לחורף 2023. כעת, נותר לכן רק להיכנס לקטלוג של חנות תכשיטים מוכרת, כדי שתוכלו לבחון מקרוב את ההיצע הקיים ולבחור את התכשיטים המתאימים לכן ביותר ליום – יום, ליציאות, אירועים ועוד. נאחל שתמיד תדעו לעקוב אחר הטרנדים המשתנים, כדי שתיראו במיטבכן.

תכשיט

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע