נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור תכשיט לבת הזוג שלך

רוצים לקנות מתנה לבת הזוג שלכם? בין אם אתם קונים מתנה לכבוד יום הולדת, יום נישואין, יום האהבה או שאתם סתם מעוניינים לפנק אותה קצת – תכשיטים הם דבר שנשים תמיד שמחות לקבל.

תכשיט נחשב לדרך מקובלת לשקף את האהבה לבת הזוג ולהראות שאכפת לכם ושהיא נמצאת בראש שלכם.

בחירת תכשיט לבת הזוג זה דבר לא פשוט – השוק מציע אינספור אפשרויות בטווח מחירים רחב ואתם צריכים למצוא משהו שיהיה לטעמה של בת הזוג.

במדריך הבא ניתן טיפים לבחירת תכשיט לחברה.

 

כמה להשקיע בתכשיט?

זוהי שאלת מיליון הדולר, תרתי משמע. חשוב לדעת מהו פחות או יותר התקציב מתוכו קונים את התכשיט שכן זה מצמצם אפשרויות ונותן כיוון אפשרי. מטבע הדברים אין תשובה אחת לכמות הכסף שיש להשקיע בתכשיט – זה משתנה מאדם לאדם, תלוי בהכנסה שלכם ובאירוע לכבודו אתם קונים את התכשיט. באופן כללי ניתן לחלק אירועים שלכבודם קונים תכשיט לשתי קטגוריות:

 

קניית תכשיט לכבוד אירוע:

יום הולדת, יום נישואין, יום האהבה ועוד הם ימים בהם מקובל לתת מתנה לבת הזוג או בן הזוג וישנה ציפייה להשקעה יחסית במתנה. אלה הם ימים שמתקשרים לתרבות מתנות ולכן כדאי להשקיע יותר. כמובן, היחידים שיודעים מה יקר מדי בשבילכם ומה מתאים לתקציב הם אתם ולפי זה תוכלו לקבוע את התקציב ולהיעזר באנשי מכירות כדי לקנות את התכשיט המוצלח ביותר.

 

קניית תכשיט לשם מחווה:

לפעמים קונים מתנה סתם ככה, בלי סיבה מסוימת. במקרה כזה יש לכם יד חופשית ואתם יכולים לבחור מה שתרצו (כמובן תוך ניסיון לקלוע לטעם של בת הזוג שלכם) שכן עצם קניית התכשיט היא מחווה רומנטית ובונוס.

 

אוקיי, יש לי תקציב. מה הלאה?

אחרי שיש לכם תקציב מגיע החלק הקשה – לבחור את התכשיט המתאים ביותר שגם יעמוד במגבלות התקציב. הדבר הראשון החשוב הוא לנסות להיזכר האם בת הזוג שלכם דיברה פעם על תכשיט שהיא מעוניינת בו. בדרך כלל אם בת הזוג העלתה תכשיט ספציפי היא לא עושה זאת סתם – היא רוצה שתקנו אותו בשבילה. לכן חשוב להיות קשובים כדי שתוכלו להיות מתואמים עם הציפיות.

בנוסף, חשוב לדעת מהם חומרי הגלם שבת הזוג שלכם אוהבת: האם היא אוהב כסף? האם היא מעדיפה זהב צהוב או זהב לבן? לרוב הנשים ישנו סוג זהב אחד מועדף – וכזה כדאי לבחור. לרוב תכשיטי זהב יכולים להגיע גם בזהב לבן וגם בזהב צהוב, כך שתוכלו לבחור איזה תכשיט שתרצו מבלי להתפשר על הדגם.

 

היכן מומלץ לקנות תכשיטים?

אם אתם מחפשים חנות תכשיטים עבור מתנה לבת הזוג, אנחנו ממליצים על Zip zip. חנות זו מציעה תכשיטים איכותיים ביותר במחירים נוחים, כולל משלוח עד הבית עד שלושה ימי עסקים. בין אם אתם מעוניינים לקנות צמיד, טבעת או שעון – Zip zip זה המקום המתאים.

 

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע