נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף זהב לבן או צהוב לטבעת אירוסין

טבעות אירוסין זו דילמה קשה. מצד אחד אתה רוצה שהצעת הנישואין תהיה בהפתעה, אבל מצד שני אתה לא רוצה לבחור טבעת שארוסתך תשנא ותתבאס עליה.

אם ההתבלטות הזו מעסיקה אותך – אתה לא לבד, זו התלבטות שיש לגברים רבים בישראל.

לכן אנחנו פה כדי לסייע, מה עדיף זהב לבן או צהוב לטבעת אירוסין.

 

מה ההבדל בין זהב לבן לזהב בתכשיטים

חשוב להבין את ההבדלים בין זהב לבן לזהב. צבע הזהב הוא צבע הזהב הסטנדרטי שאנחנו מכירים, וקופץ לנו לראש כשאנחנו חושבים על המילה זהב. זהב לבן זה התכשיטים שאנו רואים בצבע "כסף". התכשיטים אינם עשויים מכסף ושם החומר הוא זהב לבן. לכן הבחירה פה היא בין זהב ל"כסף".

 

טיפ ראשון: הסתכל על שאר התכשיטים

ישנן נשים שלא אוהבות לשלב בין זהב לבן לזהב צהוב בתכשיטים שהן עונדות. ייתכן מאד שארוסתך היא כזאת. הסתכל טוב טוב על התכשיטים שהיא עונדת. אם כל התכשיטים בצבע זהב לבן, קנה לה טבעת בצבע זהב לבן. אם כל התכשיטים הם בצבע זהב, קנה לה טבעת בצבע זהב.

 

טיפ שני: התייעץ

אל תהסס להתייעץ עם האחות או עם החברה הכי טובה. בדרך כלל טבעות אירוסין לאישה הן משמעותיות, ולכן נשים רבות כבר אומרות מראש לחברות ולאחיות איזה טבעות הן רוצות. זה יכול להיות כי הן מניחות שאתה תשאל, או כי הן פשוט רוצות לחלוק את הטעם שלהן ומה הן אוהבות.

אל תחשוב שאם תתבייש זה פחות מהלב. אתה יכול להתייעץ, לא להסכים עם העצה ולקבל החלטה בעצמך. אבל גם אם תתייעץ זה מראה על השקעת מחשבה ורצון לשמח את ארוסתך לעתיד.

 

לידע הכללי: אין הבדל במחיר

אם חשבת שיש הבדל במחירים בין טבעת זהב לבין טבעת זהב לבן אז התשובה היא שאין. החומר זהב כשלעצמו לא מספיק קשיח לצורך הכנת תכשיט, לכן מוסיפים לזהב רגיל ניקל או פלטינה ולזהב לבן כסף או אבץ. כך שבשניהם יש את אותה כמות זהב.

לעומת זאת סוגי הזהב יכולים לשנות קראט היא מידת הטוהר של הזהב – כמה חומרים אחרים הוסיפו או לא הוסיפו לו. ולכן ככל שכמות הקראט גבוהה יותר כך התכשיט יותר טהור ובהתאם יותר יקר. ככל שיש לכם תקציב יותר גבוה, תוכלו לקנות טבעת עם קראט גבוה יותר, אך גם אם לא, תוכלו לקנות טבעות משני סוגי הזהב.

זכרו! אין החלטה שגויה. הכי חשוב שתשמחו את בת הזוג שלכם. המעמד של אירוסין מרגש בפני עצמו, ולכן ככל הנראה כל טבעת שתבחרו תהפוך את בת זוגכן למאושרת. נסו לקלוע לטעם שלה, ולהתייעץ עם החברות, וכנראה תצליחו לקלוע לטעם שלה ולשמח אותה.

טבעות זהב

 

שעוני נשים מייקל קורס
שעוני נשים מייקל קורס

שעוני נשים יוקרתיים של מותג העל מייקל קורס נמכרים כעת באתר הצרכנות המוביל בישראל – קרי אונליין. הפרטים לביצוע