נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתאים את העגילים לשמלה? כל הסודות

אין ספק שהחלק המורכב ביותר בהתארגנות ליציאה מכל סוג, הוא גם החלק החשוב ביותר המדייק את הלוק הסופי –  בחירת התכשיטים ללבוש. עשינו קצת סדר בבלגן ובדקנו איך כדאי להתאים את העגילים לשמלה, עגילים צמודים או עגילי פנינה, לשמלת מקסי או מיני, ועוד ועוד ועוד. אז להמלצות ומסקנות חשובות – כדאי לכם להמשיך לקרוא.

 

עגילים ליום יום

אם גם לך יש עגילים קבועים אהובים, ותרצי קצת להתחדש, ההמלצה היא לבחור עגילים נוחים ויפים בהתאם! אם עגילים צמודים עם דוגמא יפה, או עגיל חישוק קלאסי הם פריטים אהובים עלייך, ביחד עם שמלת וי ארוכה או שמלה קצרצרה להסתובבות, הם לגמרי יכולים להתאים ללוק יום-יומי ולשדרג כל בחירה.

 

עגילים ליציאת ערב רגילה

אז עבור מראה קליל (אך כמובן שיראה מושקע) הייתי בוחרת שמלה פרחונית או צבעונית מבד נוח, מוסיפה לה חישוק קטן צמוד לאוזן שניתן לקנות בכל חנות תכשיטים גדולה או בוטיקית, או שמלה שחורה קטנה בשילוב עגיל נופל עם אבן בצבע, שייתן מראה מהמם ומדויק.

 

עגילים לאירוע

הבחירה הגורלית לאירוע לא צריכה להיות כל כך קשה. אם בחורף עסקינן, אז לשמלת קטיפה כהה למראה מסתורי חורפי נתאים גם כאן עגילי חישוק, יכולים להיות רחבים עם יותר נוכחות, אך מינימליסטים באופן יחסי. לשמלת מיני חגיגית בהירה, עם צווארון וי, מומלץ לענוד עגילי חישוק גדולים שישדרו ביטחון עצמי. אופציה נוספת יפיפייה, אם הבגד הנבחר לאירוע הוא חליפה אלגנטית או חולצה מכופתרת עם צווארון ושיער ארוך אסוף, כדאי להתאים לו עגילים ארוכים לשדרוג המראה.

 

מחירי העגילים

נתחיל מזה שהטווח רחב מאוד. כמובן שקיימים עגילים עד ה100₪, במראה נראים מעולה אך בפנים קצת פחות איכותיים, בדרך כלל ההמלצה תהיה לא להרטיב אותם ולהוריד לפני המקלחת. השלב הבא של עגילים הוא גולדפילד וחבריו (מגוון הציפויים הקיימים היום בחנויות), שכאן הטווח נע בין 100-500₪. עגילי כסף ניתן למצוא בטווח המאות שקלים, במגוון שיבוצים ותוספות. עגילים מזהב (צהוב, לבן, אדום) יכולים להגיע לכמה אלפי שקלים וצפונה, תלוי אם כוללים יהלום, פנינים וכו׳.

 

לסיכום

עבור כולנו, גם אם את בחורה של זהב וגם אם של כסף, בחירת העגילים בהתאמה לשמלה היא חשובה! רובנו נוהגות להישאר עם עגילי היום-יום גם לאירועים וחגיגות, אך אין מן הנמנע להשקיע קצת בעצמנו ולרכוש עוד כמה תכשיטים שיעשו לנו טוב בלב. המחירים באמת נעים בטווח רחב, מחירים נמוכים וסבירים ועד גבוהים, שלא כולם יכולים להרשות לעצמם, אך עבורם נקבל תכשיט ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר. שורה תחתונה, השקיעי לא מעט מחשבה, תיצרי קו אחיד בין התכשיטים השונים שאת עונדת באותו הרגע, הסתכלי במראה ותראי שהשילוב מוצא חן בעינייך – ואין ספק שיצא לך לוק שלא ישכחו בסוף היום.

אישה מחייכת

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע