נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תכשיט של בית: הכירו פתרונות חימום פרקטיים ומלאים בסטייל!

למרות שאנחנו לא חיים במדינה הכי קרה בעולם, אנחנו עדיין צריכים להתאבזר כמו שצריך לקראת העונות הקרות, ובחלקים מסוימים של הארץ – לדאוג גם למערכות חימום שיהיה אפשר להפעיל לאורך כל השנה. במאמר זה נספק לכם איך לדאוג לבית חם ונעים מבלי להתפשר על הסטייל של הבית.

 

שמרו על בית חמים ונעים

אלו מאיתנו שאוהבים חורף יודעים להעיד על עצמנו שאנחנו אוהבים אותו בעיקר כשאנחנו בתוך חלל סגור, מחומם היטב ונעים. כדי לאפשר לנו ליהנות מהעונות הקרות, חשוב לשמור על הבית שלנו בטמפרטורה נעימה שלא מושפעת מהסערות שמתרחשות מחוץ לחלון, הגשם והקור.

תכשיט של בית_ הכירו פתרונות חימום פרקטיים ומלאים בסטייל!

פתרונות חימום פרקטיים שישתלבו עם הסטייל של הבית

אז איך עושים את זה? איך מבטיחים לעצמנו בית חמים ונעים שיהיה כיף להסתובב בו גם בשיא החורף, מבלי להתפשר על נראות הבית? ישנם פתרונות חימום המעוצבים באופן מודרני ומנימליסטי כך שהם כמעט נעלמים ברקע ולא מכערים לכם את הבית. איגדנו עבורכם את האופציות המובילות:

 

חימום תת רצפתי

הדרך הכי דיסקרטית, אסתטית ואפקטיבית לחימום הבית – חימום תת רצפתי. חברת Volcano למשל מציעה עיצוב, תכנון והתקנה של מערכת חימום תת רצפתי, המאגדת את כל התשתית מתחת לרצפה שלכם – כך שאתם יכולים ליהנות מבית שניתן לחמם בלחיצת כפתור, באופן מאוזן ואפקטיבי, מבלי להפריע לסטייל של הבית. כל התשתית והצינוורת נמצאים רחוק מהעין שלכם ושומרים על בית אסתטי.

 

תנור חימום תלוי לחדר

תנור לחימום הבית הוא חובה, בעיקר לחורף – אבל הוא לא חייב להיות גס, גדול ומכוער. ישנם תנורי חימום דינמיים וניידים, וישנם סוגים התלויים על הקיר, דקים ולא בולטים לעין, בין אם רדיאטורים או יחידות חימום אחרות, שמאפשרים לכם ליהנות מחלל חמים מבלי להתפשר על הנראות שלו.

 

הסקה ביתית

מערכת ההסקה הביתית היא פתרון חכם, אפקטיבי וחסכוני למען בית חמים ונעים. איך היא עובדת? הסקה ביתית מורכבת מתשתית של מערכת של צינורות המותקנים בתוך הקירות ומתחברים למכשירי החימום התלויים על קירות הבית. מערכת הסקה ביתית דואגת לכם לא רק לבית חמים שנעים להסתובב בו, אלא גם למים חמים בלחיצת כפתור – לחורף כיפי במיוחד.

 

איך מאבזרים את הבית נכון?

אז עכשיו כשהכרנו מספר סוגים של פתרונות חימום לבית, חשוב שנדע לאבזר את הבית שלנו נכון. בית חמים ונעים הוא בית שאובזר במוצרים איכותיים, אפקטיביים ונוחים לשימוש – כמו מוצרי וולקנו. חברת וולקנו פועלת כבר שנים רבות ומציעה ללקוחותיה שירות מצוין, צוות מקצועי ומנוסה, אחריות ארוכה ומוצרים איכותיים ואסתטיים ברמה גבוהה.

 

לסיכום

בכדי לחמם את הבית ולשמור אותו בטמפרטורה נעמה בחורף מבלי להתפשר על נראות או סטייל, בחור בפתרונות חימום כמו מערכת חימום תת רצפתי, הסקה לבית או תנורים ורדיאטורים מנימלסטיים התלויים על הקיר.

ביטוח

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע