נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם לנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין איך מתמחרים אונקיית זהב? מי קובע את השווי שלה? ומה עוד חשוב לדעת בנושא? הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

רקע כללי אודות הזהב

הזהב ידוע כחומר גלם ששומר על ערך ושווי כספי גם במקרים שבהם השוק נמצא במשבר כלכלי. שכן, את הזהב מתמחרים בבורסות השונות ברחבי העולם והמחיר שלו נקבע בהתאם לשער הדולר, אך מבין כלל הסחורות השונות שמבוצע בהן סחר בבורסה, הזהב לנחשב לחומר היחידי שהערך שלו נשמר לאורך שנים. המחיר שלו נקבע לפי אונקיית זהב שמשקלה הממוצע הוא 31 גרם של זהב טהור. המחיר של האונקיה נגזר ממחירו של מטיל זהב.

 

איך מתמחרים זהב? ממש כך

תמחור אונקיית זהב נקבע על ידי 5 גופים גדולים. הגופים האלה מייצגים בעצם את הבנקים שמובילים את תחום הסחר בישראל ובכל העולם. הם קובעים את מחיר הזהב פעמיים במהלך כל יום של מסחר. אם אתם רוצים לדעת מהו מחיר אונקיית זהב נכון לעכשיו, כדאי לבדוק את השער שנקבע בסמוך לסגירת המסחר המקומי של לונדון ובעת פתיחת יום המסחר של הבורסה בניו יורק.

 

יש בידיכם אונקיית זהב ואינכם יודעים איך לתמחר אותה? יש לכך פתרון!

אם יש לכם אונקיית זהב ואתם לא יודעים מה השווי שלה, עליכם לפנות אל מומחים בתחום. יש לא מעט אנשים שמכירים את תחום הזהב מקרוב והם יכולים לבדוק את סוג הזהב והמשקל שלו. לאחר שיערכו בירור מעמיק, הם יוכלו לומר לכם מה השווי של האונקיה שנמצאת ברשותכם.

ראוי לציין כי עליכם לבחון כי מדובר באנשי מקצוע מנוסים ואמינים. שכן, אתם לא רוצים לגלות חלילה שמכרתם את האונקיה שברשותכם במחיר נמוך ממחיר השוק או שחלילה, היא נגנבה מ"בעל המקצוע" ללא ידיעתכם.

 

בחירה באיש מקצוע מומלץ ואמין – איך עושים את זה?

כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% כי בחרתם באיש מקצוע שעונה על הקריטריונים שצוינו בכותרת שלעיל, עליכם לערוך בירור מקיף. ההמלצה שלנו היא לשאול תחילה קרובי משפחה אם הם הסתייעו בעבר בגורם מקצועי שכזה. במידה וכן, תשאלו אותם האם הם היו מרוצים מהשירות.

אם אתם מעדיפים לבדוק את העניין בדרכים אחרות, ניתן לפנות אל הרשת ולשאול גולשים אם יש להם המלצה. שימו לב – תמיד אפשר לפנות אל לשונית הביקורות של גוגל שתספק לכם מידע אודות בעלי מקצוע בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מתמחרים אונקיית זהב. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע הנחוץ, כך שעליכם רק לבחור מה אתם רוצים לעשות. נאחל לכם שתדעו לסחור באונקיית זהב באופן המקצועי ביותר.

 

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע