נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את המקומות הטובים ביותר בארץ להשכרת קלאב קאר לסיורים מודרכים ולטיולים לחברים ולכל המשפחה.

 

קלאב קאר

קלאב קאר הינם רכבים ממונעים באמצעות חשמל המתאימים לשניים עד ארבעה נוסעים. הם מקלים מאד על סיורים בתוך שטחים פתוחים גדולים, במיוחד למתקשים בהליכה או המתעייפים במהירות, מספקים צל ומקום להניח בו שקיות, צידניות ותיקים והופכים את הסיור להרבה יותר מהנה וממצה מאחר ואתם מספיקים להגיע לכל חלקי השטח הפתוח מבלי לפספס אף פינה. את הקלאב קאר ניתן לנהוג בעצמכם בהצגת רשיון נהיגה או להעזר במדריך אשר ינהג עבורכם, תלוי בסוג ובמקום הפעילות.

 

מתי מומלץ לשכור קלאב קאר?

כולנו מכירים את יתרונות ההליכה ברגל, אבל מה קורה כאשר הטמפרטורות בחוץ גבוהות ובכל זאת מתחשק לנו לצאת לטיול מהנה בלב שמורת טבע או אתר מורשת תרבות? רכב הקלאב קאר מאפשר לנו ליהנות מנסיעה מוצלת באויר הפתוח ומגונן על ראשינו גם בימים של גשם קל. מומלץ לשכור קלאב קאר כאשר השטח בו אנחנו מעוניינים לסייר בו גדול במיוחד ואנו מעוניינים למצות אותו במספר מצומצם של שעות. ניתן לעצור מדי פעם על מנת לערוך פיקניק או לנוח מעט מהדרך, להצטלם או להתרשם מן הנוף וגם לקבוע את מהירות הנסיעה כדי שתתאים לקצב שלנו.

 

מקומות המציעים קלאב קאר להשכרה

באתר קרמל תוכלו למצוא מקומות רבים לשכירת קלאב קאר לתנאי שטח או למישור מתון. ריכזנו עבורכם את המקומות השווים ביותר ליהנות בהם מסיור מהנה בקלאב קאר.

 

טיולי קלאב קאר נחל כזיב במושב עבדון שבגליל המערבי

השכרת קלאב קאר תאפשר לכם לטייל בנעימים לאורכו של נחל כזיב בין מטעי אבוקדו, תחנת רוח מן התקופה הצלבנית ועד לחניון עין חרדלית. תוכלו לחנות וליהנות מפיקניק או להשתכשך במי בנחל, לנוח ולהמשיך.

 

רומנטיקאר במשק חפר

תוכלו ליהנות מנסיעה חופשית ברכב חשמלי המיועד לשניים המצויד במחצלת, מפות ואיזורים מומלצים לחניה לנסיעה רומנטית במיוחד בנופים הקסומים של עמק חפר. ניתן גם לרכוש ערכת פיקניק הכוללת גבינות ויין.

 

מרכבות הירדן

חוויה נפלאה של סיורי קלאב קאר מודרכים היוצאים מקיבוץ כנרת דרך נחל יבנאל, גשר בית זרע והסביבה. רכבי הקלאב קאר מצויידים ברסס מים המקררים את האויר סביב הקלאב קאר כך שניתן לעשות את הסיורים גם בקיץ לוהט. ניתן לשלב גם סיור מודרך בליווי שירה לחוויה מיוחדת במינה והפעלות לילדים במהלך הסיור ובסיומו.

 

לסיכום

רכבי הקלאב קאר הופכים כל טיול למהנה במיוחד בנסיעה מתונה בשטח פתוח עם אפשרות לעצור, לנוח, לערוך פיקניק ולשוב לנסיעה. רכבי הקלאב קאר מתאימים למתעייפים בקלות או לשטחים פתוחים גדולים במיוחד.

רכב שטח

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע