נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם מהמצב ולשכוח מהעכבר שמתרוצץ, כל עוד אתם לא נתקלים בו. אבל אנחנו ממליצים לא להזניח את המצב ולהיעזר באיש מקצוע גם במקרה של חשש. עדיף לטרוח לחינם מלהתעלם ולשלם מחירים בהמשך. איך תדעו שכדאי להזמין איש מקצוע ובמה כרוכה לכידת מכרסמים?

 

מכרסמים בסביבה ביתית

לא פעם נקלעים מכרסמים שונים כמו עכברים וחולדות לסביבה ביתית, ועלולים להזיק לה, לכן חשוב לשמור על סביבה נקייה. מכרסמים נמשכים לפינות קטנות וחשוכות שיכולות לשמש להם מסתור. הגינה היפה והפורחת סביב ביתכם יכולה להיות מקום כזה, או המחסן החשוך והעמוס שלכם. בנוסף, מכרסמים מחפשים מזון, לכן יימשכו לשאריות המזון של הכלב שלכם ולפחי האשפה שאתם שוכחים לסגור.

 

לכידת מכרסמים

לכידת מכרסמים והדברת חרקים הן משימות שדורשות ידע והבנה מקצועיים ונרחבים, תוך שימוש בטכניקות שיבטיחו סילוק מוחלט של המכרסמים מהסביבה. אם יש לכם עכבר או מכרסם אחר בבית, אולי כל מה שאתם רוצים לעשות זה לקנות מלכודת עכברים מהחנות הקרובה לביתכם, אבל זה לא יספיק. כדי ללכוד מכרסם צריך לעשות דברים בצורה מקצועית, שכוללת פעולות נוספות מלבד הצבת מלכודת.

 

גללים חשודים

אם נתקלתם בגללים קטנים ובלתי מזוהים בבית או במשרד, יכול להיות שיש מכרסמים בסביבתכם. לוכד מכרסמים מקצועי יוכל לזהות בקלות את סוג המכרסם שאליו שייכים הגללים וידע איך לפעול בהתאם. אל תחכו לראות גללים רבים, אלא הזמינו איש מקצוע מיד בפעם הראשונה בה אתם נתקלים בהם. תגובה מהירה מונעת אפשרות של התרבות והגדלה של הבעיה.

 

לכידת מכרסמים

סוגים שונים של מכרסמים דורשים דרכי פעולה שונות. כדי ללכוד עכברים יש להשתמש במלכודות עם פיתיונות של מזון או פיתיונות מורעלים. במקרה של שימוש בפיתיון מורעל, יש להסתיר אותו מבני אדם. אפשר להשתמש גם בפיתיונות שאינם רעילים, כדי לא ללכוד את העכבר מבלי לפגוע בו. כדי שהפיתיון יהיה יעיל, צריך לדעת באיזה סוג להשתמש ואיפה להציב את המלכודת, וזה תפקידו של לוכד המכרסמים.

 

לכידת חולדות

חולדות הן סיפור שונה מעכברים. לרוב, כשפועלים כדי ללכוד אותן, משתמשים בפיתיונות רעילים, ועושים זאת בצורה זהירה, כדי להרוג אותן. את החולדות לא משחררים לטבע, גם במקרים שבהם תופסים אותן בחיים, בגלל שהן מזיקות לסביבה ולבני האדם. חולדות מעבירות מזהמים ומדביקות אנשים במחלת הדבר, לכן חשוב ללכוד אותן במהירות  האפשרית ולא לבוא איתן במגע.

 

לסיכום

אם יש לכם מכרסמים בבית, או חשש להימצאותם בסביבה, פעלו מהר ככל האפשר כדי ללכוד אותם ולהיפטר מהם. אנחנו ממליצים להיעזר בלוכד מכרסמים מקצועי, שידע לזהות את סוג המכרסם לפי הסממנים ולפעול בהתאם ללכידתו ביעילות ובמהירות. במקרה של חולדות, או חשש לחולדות, הסיכון גבוה יותר וחשוב להגיב במהירות.

מלכודת

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע