נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שרשרת לכלבים – האם זה מוגזם?

 

חיות מחמד עלול להיות שם מעט מטעה עבור חלק מהחיות האלה, אפילו כשמדובר בכלבים. ישנם גזעים של כלבים שהמאפיינים שלהם הנם: גודל גדול במיוחד כמו דני ענק, תוקפנות הנובעת מאופים השומר והמגן מטבעו, כמו גזע הדוברמנים או, כלבים בעלי שיניים חדות מעבר לממוצע. כלבים אלה, חשוב מאוד לאלף כדי למנוע התקפות זעם מפתיעות שלהם על אנשים וכלבים זרים, ולעיתים אף על הבעלים של הכלב עצמו. אחת הדרכים לטייל עם כלבים מסוגים אלו היא לקשור אותם בשרשרת והשאלה, האם זה מוגזם? האם מדובר בסוג של התעללות בבעל החיים?

 

מטרת השרשרת לכלבים

היות והשרשרת מייצרת אצל חלקנו תחושה של חוסר נוחות כלפי חיית המחמד, יש לשאול, מדוע בכלל צריך שרשרת לכלב? מה מטרת השרשרת? ובכן, שרשרת לכלב היא למעשה סוג של קולר חנק המונע מהכלב למשוך אותנו במהלך הטיול בגינה או הרחוב. מדובר בכלי המאפשר לבעל הכלב ללמד את כלבו ללכת בקצב שלו ולא למשוך בזמן הטיול. שרשרת זו עשויה בין השאר למנוע תקיפה של הכלב, כלב אחר או אדם זר. השרשרת טובה גם במצב בו הכלב מתכוון לרוץ לכביש, דבר המסכן אותו בדריסה.

 

היכן רוכשים שרשרת לכלב?

שרשראות לכלבים או כל מוצר אחר המיועד לכלבים ניתן לרכוש בחנות חיות המיועדת לכך. חנויות לחיות מחזיקות על מדפיהן מזון לחיות מחמד, צעצועים, מוצרי אילוף כלבים, מיטות, חטיפים, מוצרי מזון מתקדמים של חברות כגון רויאל קנין לכלבים ועוד. החנויות החדשות הן סופרמרקט למוצרי חיות לכל דבר וענין, הן גדולות, מגוונות ומחזיקות כל דבר שרק ניתן לחשוב עליו ומיועד לחיית המחמד שלכם. את החנות חיות הזו בפתח תקווה אתם כבר מכירים? אם לא, ויש לכם חיית מחמד בבית, בקרו בחנות זו, תיהנו מסיור אל מול מגוון גדול של מוצרים מכל המינים והסוגים, במחירים הוגנים, שירות אדיב ומקצועי.

 

כיצד נכון להשתמש בשרשרת לכלבים?

כלב גדול וחזק עלול ממש להפיל ולגרום לפציעתו של בעליו, במידה והוא מושך אותו במהלך הטיול, בוודאי כשמדובר באחד מילדי המשפחה שיוצא אתו לטיול. שרשרת לכלבים מסמנת לכלב לעצור ולא למשוך את בעליו ובכך, היא מונעת את נפילתו ופציעתו של בעל הכלב. קשירת השרשרת באופן מדויק תהווה הגנה לכלב בדיוק כפי שהיא מגנה על הבעלים, והיא איננה אכזרית עבור הכלב. כלב שמרגיש אי נוחות במצב מסוים לומד להימנע מאי הנוחות, וכך גם הוא וגם מי שמטייל אתו נהנים יותר מהבילוי המשותף, דבר שמחזק את הקשר בין חיית המחמד לבעליה.

 

יתרונות נוספים של שרשרת לכלבים

ישנם לא מעט כלבים, בגדלים שונים, שבראותם מכונית או כל כלי רכב, לרבות כלי רכב דו גלגליים, מתחילים מיד לרוץ בעקבות כלי הרכב. שרשרת לכלבים תמנע מהכלב לרוץ אחר הרכב ולסכן הן את עצמו, הן את בעליו והן, את הנהג של כלי הרכב. גם כלבים ידידותיים במיוחד הרואים עובר אורח ומנסים לקפוץ עליו משמחה, לא יוכלו לבצע זאת ומצב של אי נעימות יימנע מראש.

לסיכום – שרשרת לכלב היא לא עינוי אלא, כלי חשוב לחינוך, אילוף וחיזוק הקשר עם הכלב.

מזון לכלבים

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע