נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתאים חפתים לחליפת חתן

כפתורי חפתים, כשמם כן הם, הם כפתורים מעוצבים אותם נהוג לענוד בחפתיה של חולצה מחויטת – בקצות השרוולים.

כפתורי חפתים הם מעין תכשיטים קטנים לגבר.

בארץ, השימוש בחפתים אינו נפוץ במיוחד, מה שהופך אותם למיוחדים אך יותר.

חפתים ישוו להופעה שלכם מראה מוגמר אשר מעיד על הקפדה וירידה לפרטים, בדיוק מה שחתן רוצה לשדר ביום חתונתו.

במאמר זה נחשוף בפניכם את הדרך הטובה ביותר להתאים חפתים לחליפת חתן, אשר יהפכו את ההופעה שלכם למושלמת.

 

גודל

גודל החפתים הוא הדבר הראשון, והחשוב ביותר, אליו יש לשים לב בעת בחירת חפתים לחליפת חתן. כאמור, חפתים הם תכשיט הנענד על החליפה, ועל כן לגודל החפתים יש חשיבות רבה. חפתים גדולים יתאימו לעיטור חליפה פשוטה, שאינה מעוטרת בפאייטים, או במשחק צבעים. לעומת זאת, אם חליפת החתן שלכם היא חליפה גרנדיוזית, המלאה בעיטורים, אולי תעדיפו לענוד חפתים קטנים, על מנת להימנע ממראה צעקני ומוגזם.

 

חומר

בדומה לתכשיטים אחרים, חפתים יכולים להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים. הבחירה הראשונה אותה תצטרכו לעשות בכל הנוגע לחומר ממנו עשויים החפתים היא מספר החומרים. ישנם חפתים אשר עשויים מחומר אחד בלבד, וישנם חפתים העשויים משני חומרים או יותר. הבחירה השנייה אותה תצטרכו לעשות היא בחירת צבע החפתים. צבע החפתים מושפע באופן ישיר מהחומר ממנו הם עשויים, ויש להתאים את הצבע לחליפת החתן.

 

אורך השרוול

פעמים רבות, החלק העליון של חליפת חתן מורכב מחולצה מחויטת, וג'קט קל או בלייזר. במקרים כאלה, יש לוודא שאורך השרוול של החולצה ארוך במעט מאורך השרוול של הבלייזר. הדבר חשוב במיוחד משום שאם השרוול של הבלייזר יהיה ארוך יותר מהשרוול של החולצה, לא ניתן יהיה לראות את החפתים, וכל ההשקעה שלכם תרד לטמיון.

 

תכשיטים נוספים

כשבוחרים חפתים, יש למדוד אותם יחד עם כל שאר התכשיטים איתם מתכנן החתן להגיע לאירוע. כידוע, חייבת להיות התאמה בין התכשיטים השונים. קודם כל, התאמה בצבעים. אם לחתן יש מספר תכשיטים נוספים, יש לוודא שהם יתכתבו בצורה מושלמת אחד עם השני, ועם החפתים. בנוסף, יש לוודא שהחפתים לא מסתבכים בצמיד שאולי נמצא על יד החתן, או בתכשיט אחר, ומאפשרים לו לנוע בחופשיות. היבט נוסף שיש לשים לב אליו הוא ריבוי תכשיטים. אם לחתן יש מספר רב של תכשיטים בנוסף לחפתים, אולי הוא יעדיף לוותר על החפתים, או על תכשיט אחר, על מנת להימנע מענידת תכשיטים רבים מדי, וממראה צעקני.

 

סיכום

חפתים הם מהתכשיטים היפים והייחודיים שאפשר למצוא. מעבר לכך, העובדה שהשימוש בחפתים אינו נפוץ כלל בארץ, הופכת אותם למיוחדים אפילו יותר. אם ברצונכם להוסיף חפתים לחליפת החתן שלכם, דאגו להתאים אותם לחליפה. התחשבו בגודל ובחומר ממנו עשויים החפתים, ושימו לב גם לאורך השרוול ולתכשיטים נוספים. אם תעשו זאת כראוי, החפתים יעניקו לכם מראה מוגמר ומושלם.

 

תכשיט לחולצה

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע