נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך למצוא מתנות ממותגות ושימושיות לעובדים שלכם?

מציאת מתנות ממותגות שיהיו באמת שימושיות עבור העובדים שלכם היא לא עניין מסובך כפי שנדמה לכם. יכול להיות שעד היום מצאתם מתנות ממותגות שלא היו שימושיות בסופו של דבר ואתם כעת מתלבטים איך לשנות את המצב. אם כך, תדעו שבשורות הבאות אנו נציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר למצוא את המתנות שהעובדים שלכם יעריכו וירצו להשתמש בהם באופן יום יומי.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

ראוי לציין כי בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי של אנשים שיודעים דבר או שניים על מציאת מתנות ממותגות שימושיות. אם אתם סוברים שמדובר באנשי מקצוע או באנשים שלמדו את התחום באופן מעמיק, כדאי שתדעו שאין זה המצב. הפעם, היה לנו ברור שאנחנו פונים אל העובדים שמקבלים מידי תקופה מתנות ממותגות. שכן, הם אלו שידעו להגיד לנו מהי הדרך הטובה ביותר למציאת מתנה שימושית עבורם. שוחחנו עם 3 עובדים בגילאים שונים שעובדים בתחומים שונים. קיבלנו מהם המלצות וכתבנו את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם למצוא מתנה ממותגת שתהיה שימושית ללא כל ספק.

 

איך למצוא מתנות ממותגות ושימושיות לעובדים שלכם? שלב מספר 1

בשלב הראשון אתם צריכים קודם כל להבין עניין אחד חשוב – אתם משחררים את המושכות. מה הכוונה? זאת אומרת שהפעם, שתצאו לבחור מתנות ממותגות לעובדים שלכם, אתם לא תהיו אלו שבוחרים אותה. אז תכינו את עצמכם נפשית, תמנו עובד אחראי שיהיה זה שיסייע לכם במציאת המתנות הממותגות ותעברו אל השלב הבא.

 

איך למצוא מתנות ממותגות ושימושיות לעובדים שלכם? שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לשוחח עם העובד הנבחר ולציין בפניו כמה אפשרויות שונות למתנות ממותגות. למשל: מעמד למחשב נייד, בקבוק שומר קור ותיק גב אופנתי. העובד שלכם יהיה אחראי לגשת אל שאר העובדים ולציין בפניהם את המתנות הממותגות הללו. הם יצטרכו לבחור את המתנה השימושית ביותר מבחינתם. עכשיו, כשסגרתם את הפינה של העניין השימושי, נותר לכם רק למצוא את המתנות הנבחרות. איך תעשו זאת? תעברו לשלב מספר 3 ותגלו.

 

איך למצוא מתנות ממותגות ושימושיות לעובדים שלכם? שלב מספר 3

בשלב זה אתם יוצאים למצוא את המתנות שהעובדים שלכם בחרו. כדי שלא תעבדו קשה, אתם יכולים פשוט לערוך חיפוש בגוגל אחר חנות מקוונת שמציעה מתנות ממותגות. כשתגיעו אל האתר הנבחר, תכתבו בשורת החיפוש שלכם את המתנה הנבחרת, למשל: בקבוק שומר קור ותגלו אם יש אותה באתר. במידה וכן, תוכלו פשוט לבצע הזמנה לפי מספר העובדים שבחרו במתנה זו. המשיכו בהתאם עם המתנות הנוספות ותבצעו את ההזמנה שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך למצוא מתנות ממותגות ושימושיות עבור העובדים שלכם. מאחלים לכם שתעברו את ההליך המדובר בקלות ובמהירות! שיהיה בהצלחה!

מארז

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע