נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו תכשיטים יעבדו יחד עם שמלת כלה צנועה

בעודך מחפשת אחר שמלת כלה אידיאלית עבורך, את עשויה לדמיין את עצמך עם מגוון רחב של לוקים – החל משמלות נפוחות ומרהיבות וכלה בשמלות צמודות  או פשוטות.

במסגרת חיפוש אחר שמלת כלה, יש שיעדיפו דווקא את הסגנון המכוסה, או במילים אחרות את שמלת הכלה הצנועה.

סגנון שמלה כזה עשוי לתרום מאוד למראה ייחודי של הכלה, מבלי לחשוף חלקים בגוף, שאיננה מעוניינת לחשוף.

 

שמלת כלה צנועה אופנתית

באופן כללי, ישנם מעצבים אשר שמים את הדגש גם על עיצוב שמלות צנועות לכלה, אשר מיועדות הן לכלות דתיות והן עבור נשים שמחפשות שמלת כלה מכוסה אך קלאסית. כיום, יש מבחר של שמלות כלה צנועות במראה מודרני ואופנתי, אשר מותאמות לקהל הנשים על כל סוגיו.

שמלות כלה צנועות נתפרות באופן כזה שאינן חושפות חלקים בגוף שאמורים להיות מוצנעים והמראה שלהן לרוב הינו סולידי. ניתן לומר, כי בניגוד לאופנות חולפות של שמלות כלה בסגנונות שונים, שמלות צנועות הן תמיד חלק מהאופנה ובפרט, כאשר מדובר בשמלות כלה. מעבר למראה הסולידי והצנוע של שמלת כלה צנועה, לרוב היא גם מאפשרת נוחות עבור הכלה, במהלך טקס החופה ובמשך ערב החתונה. עובדה זו תורמת לכך שלשמלות כלה צנועות תמיד קיים ביקוש והן כנראה תמיד יהוו חלק מהאופנה של שמלות כלה.

 

תכשיטים תואמים

שמלות כלה צנועות נתפרות ממגוון של בדים ובחלקן, משולבים אלמנטים שונים שמטרתם להפוך את השמלה למיוחדת ומרשימה. ניתן למצוא שמלות כלה צנועות הכוללות נצנצים, שרוולים נפוחים ועוד. אולם, חלק משמלות הכלה הצנועות הינן פשוטות יותר ולא כוללות אלמנטים נוספים ולפיכך, כדאי להוסיף גם תכשיטים מסוימים, בכדי להעשיר את המראה שלהן.

אם תהיתן, אילו תכשיטים ניתן להוסיף כך שיעבדו יחד עם שמלת כלה צנועה, ניתן לענות על תשובה זו בהתאם לסוג השמלה שתבחרו ללבוש:

  • שמלת כלה וינטג' – כאשר מדובר בשמלת כלה צנועה בסגנון תקופתי, ניתן לשדרג את המראה שלה באמצעות עגילים צמודים לאוזניים, בצבעי זהב או כסף. אם מדובר בשמלה משוחררת, סטייל שנות ה 70 – 60, תוכלו להוסיף שרשרת ארוכה ו/או עגילים ארוכים.
  • שמלת כלה במראה נקי/ מודרני – כאשר מדובר בשמלת כלה צנועה שנתפרה מבד אחד, ללא שילוב של טקסטורות או תוספות, אזי ניתן להתאים לה מגוון רחב יותר של תכשיטים. עבור שמלה כזו, המהווה מעין "דף חלק" ניתן להתאים תכשיטים בולטים יחסית, כגון: עגילים גדולים, חגורה, נעליים בצבע מיוחד, סיכת שיער עם אבנים או פנינים ועוד.
  • שמלת כלה בעלת פריטים בולטים – כאשר מדובר בשמלת כלה הכוללת אלמנטים, כגון: פנינים, אבנים, תחרה וכיו"ב, אזי לא כדאי להוסיף תכשיטים גדולים, אלא ניתן להסתפק בעיקר בעגילים עדינים וצמודים לאוזניים.

 

לסיכום

שמלות כלה צנועות מהוות חלק בלתי נפרד מנישת שמלות הכלה וניתן לשלב להן תכשיטים, בהתאם לסגנון השמלה ולאלמנטים הכלולים בה.

 

אישה לבושה בשמלה

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע