נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה קונים את צמידי הכסף הכי שווים?

מעוניינים להתחדש בצמיד כסף איכותי, יוקרתי ושווה במיוחד? מעוניינים, אולי, לקנות מתנה מפנקת ושווה שתשמח כל אחד? בדיוק בשבילכם נפתחת עכשיו החנות הייחודית של 925PANDA – תכשיטים שכל אחד

אוהב לענוד או לקבל.

בואו קבלו מידע על צמידי הכסף הכי שווים בעולם.

 

מי אנחנו?

925 PANDA היא מותג תכשיטים מעוצבים לאישה ולגבר מבית פרנקו אורו. תכשיטי כסף איטלקי וציפוי זהב איכותי, צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות בעיצוב ייחודי. הפתיחה שלה מהווה בשורה של ממש לכל אחד החפץ להתפנק או לפנק בצמיד כסף שווה במיוחד.

מעוניינים? למעבר לאתר החברה.

 

על צמידי הכסף שלנו

על צמידי הכסף שלנו תראו את הספרות הקטנטנות 925, מה הן מספרות?

מטרת הספרות 925 היא לספק לכם אינפורמציה על איכות הסגסוגת ממנה הפריט הנרכש עשוי.

שכחרוט על הצמיד (או כל תכשיט אחר) 925 – אתם יודעים שהתכשיט מיצור מסגסוגת מתכות שמכילה 92.5% כסף ותוספת קטנטונת של מתכות אחרות. 92.5% הוא הסטנדרט האיכותי ביותר לשמירה על המתכת.

שאר המתכות בסגסוגת (7.5%) עשויות לרוב נחושת. והן באות כדי לאזן את המתכת ולחזק אותה. כסף 925 הוא הסטנדרט הגבוה ביותר לייצור תכשיטי כסף. וכך אתם יודעים שהתכשיט איכותי ביותר ועשוי ממתכת יוקרתית, אבל הדבר לא פוגע בעמידותו והוא חזק בצורה מספקת לשימוש יומיומי לאורך זמן בגלל המתכות הנוספות המאזנות את הסגסוגת.

 

מה עוד מיוחד בצמידי הכסף שלנו?

תכשיטי הכסף שלנו, בכללם גם צמידי הכסף היפהפיים, הינם תכשיטי כסף איטלקי. איטליה, אם לא ידעתם, היא המובילה בייצור תכשיטים כבר מאות שנים. התכשיטים האיטלקיים הינם בעלי ניואנסים מיוחדים וסגנון ייחודי. לכן, תכשיטים אלו מבוקשים מאוד בכל העולם.

כיום, תכשיט איטלקי מיוצר בעיקר מכסף סטרלינג 925, בטכניקת ייצור מיוחדת. כלפי חוץ יש לתכשיטים ברק ושפל ייחודיים כתוצאה מכך שהתכשיטים מגולוונים.

 

מה עוד כדאי לדעת על התכשיטים שלנו?

חוץ מצמידים יש לנו מגוון תכשיטים מעוצבים מבית פרנקו אורו. פרנקו אורו הוא מותג תכשיטים יוקרתי עם מוניטין בן למעלה מ-25 שנה בענף. הוא מתמחה בייצור ובעיצוב של תכשיטים איכותיים, מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר וברור לכל אחד ואחד שמדובר בתכשיטים בסטנדרט גבוה במיוחד.

המותג מציע מבחר גדול של שרשראות ותליונים, צמידים, עגילים, טבעות נישואין, טבעות אירוסין, שעונים, תכשיטים לגבר, מתנות לאירועים מיוחדים בכל סגנון עיצוב שתבחרו, החל ממודרני וקלאסי ועד לאופנתי ועכשווי.

 

אז איפה קונים את צמידי הכסף השווים ביותר?

לסיכום: פנדה 925 – נעים להכיר! אם אתם מחפשים להתחדש בצמיד כסף חדש, עדכני ויוקרתי, הגעתם למקום הנכון. 925PANDA – זה המקום לתכשיט המושלם לכל אחד, לצמיד כסף שווה במיוחד או לכל תכשיט אחר שתבחרו לענוד או להעניק. אז אנו מאחלים לכם קנייה נעימה! וכמובן, תתחדשו!

תכשיט

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע