נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 אקססוריז שישדרגו לך את החליפה

רכשתם חליפה לחתונה או לעסקים ואתם מחפשים את הלוק המושלם? זה שישדרג לכם את החליפה? קבלו 6 אקססוריז שיענו על כל הצרכים וישלימו את המראה שלכם!

 

1 – עניבת פרפר

אביזר נלווה שכל חתן היה רוצה הוא עניבת הפרפר. זהו למעשה פפיון שמעניק מראה קלאסי ומתאים לאירוע חגיגי כהשלמה לחליפת טוקסידו או לחליפת חתן. בדרך כלל הבחירה תהיה בעניבת פרפר שחורה שתעניק לוק מרשים ומכובד, אך אפשר גם להתפרע עם עניבות פרפר בצבעים אחרים לא פחות יפים ועליזים.

 

2 – עניבת צוואר

עניבת צוואר יכולה להתאים לחתנים ולאנשי עסקים המשדרים רצינות ושליטה. כאשר מדובר בפגישות עסקים ניתן לבחור בעניבות מפוספסות, משובצות או בצבעים והדפסים שונים המתאימים לצבע החליפה או שוברים את הצבע המונוטוני שלה באופן אופנתי ומלא סטייל. עבור חתנים מומלצת עניבת צוואר שחורה שתבלוט על רקע חולצה לבנה מכופתרת ותתאים לשאר חלקי החליפה. באירועים פחות רשמיים גם חליפה ללא עניבה תספיק, העיקר שהחולצה תהיה מכופתרת.

 

3 – החגורה עושה את כל ההבדל

כאשר בוחרים בחליפה ישנה משמעות רבה לחגורה ולהתאמתה מבחינת החומר והצבע. בדרך כלל חגורות מעור מומלצות לשילוב עם חליפה אלגנטית, מחויטת או ספורטיבית. בחנות דיפלומט חליפות לגבר תוכלו למצוא חגורות מושלמות שידגישו את קו המותן ויעניקו לכם את הלוק הדרוש. במידה ובחרתם בחליפת טוקסידו וותרו על החגורה והשלימו את הלוק עם שלייקס. הדבר החשוב ביותר הוא לעולם לא ללבוש חגורה ושלייקס ביחד.

 

4 – השלמה עם ריבועי כיס

בישראל ריבועי כיס הם לא מאוד פופולריים אך הם מוסיפים המון שיק, אופנה וצבע לחליפות חתן או חליפות קלילות לאירועים. במידה ובחרתם בחליפת טוקסידו השלימו את המראה עם ממחטה לבנה בכיס. בחליפות אחרות אפשר להשתולל עם הגוונים והטקסטורות בתנאי שיהיו תואמים לעניבה ולחליפה. ישנם חתנים שמוסיפים ריבוע כיס בצבע השמלה של הכלה.

 

5 – חייבים גם נעליים

למרות שברור שיש לנעול נעליים עם חליפה כי לא תלכו איתה יחפים, יש לבחור את הנעליים בהתאמה. למשל, נעליים שחורות ואלגנטיות יתאימו יותר לחליפות ערב, טוקסידו, חליפות חתן ואירועים מיוחדים. לחליפה רגילה ניתן להתאים נעליים מסוגים שונים ובצבעים התואמים את החליפה בהתאם לשעה או למטרה. בדרך כלל נעליים חומות יתאימו לחליפות קלילות בצבעים אפור וכחול ונעליים שחורות יתאימו לחליפות אפורות או בצבע כחול כהה.

 

6 – שעון יד אופנתי

שעון יד הוא אומנם אביזר שימושי ונחוץ אך כאשר עונדים אותו עם חליפה הוא משלים את המראה בצורה דרמטית. ניתן לבחור בשעון יוקרתי מוכסף או מוזהב לחליפות חתן או לשמור על מראה סולידי ולבחור בשעוני יד שצבע רצועת העור שלהם תואם לצבע החליפה, החולצה או לצבע העניבה. אל תוותרו על שעון כחלק מהאקססוריז שלכם.

 

תכשיט יוקרתי

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע