נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הנעליים שיהפכו אתכם למסמר הערב – הכירו את הג'ורדנס

יש מי שחושבים שבשביל להיות מסמר הערב צריך לבחור בלוק מיוחד מאוד שמורכב מבגדים ממותגים, כובע בסטייל ונעליים נוחות. אבל האמת היא, שכל המסביב לא באמת משנה. שכן, מה שאתם באמת צריכים זה נעלי ג'ורדנס וכל השאר כבר באמת לא משנה. קראו את השורות הבאות ותגלו את הנעלים שיהפכו אתכם למסמר הערב בלי שתצטרכו להתאמץ בכלל.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

המדריך הזה נכתב תוך ליווי מטעם אנשים שמבינים דבר או שניים בסטייל. מדובר במשפיעני רשת שלא משנה מה הם ילבשו – הם יהיו מסמרי הערב (כי הם יודעים שההנעלה היא החלק החשוב בסטייל). פנינו אל 3 משפיעני רשת שמכירים את נעלי ג'ורדנס ממש מקרוב ושאלנו אותם מה אתם צריכים לדעת על הנעליים כדי שגם אתם תוכלו להגיע לרמה שלהם. קיבלנו לא מעט מידע וריכזנו את כל הפרטים החשובים באמת בשורות הבאות.

 

תכירו את הג'ורדנס

אתם יכולים לקרוא להם ג'ורדנס או נעלי ג'ורדן זה לא באמת משנה. העיקר שתנעלו אותם, כי הם פשוט ישנו לכם את החיים ואת הסטייל. מדובר בעצם במותג אמריקאי שמייצר נעלי כדורסל. המותג המדובר שייך לחברת נייקי שוודאי מוכרת לכם מתחום הספורט. ההקמה של החברה אייר גו'רדן התקיימה בשיקגו הרחוקה והיא נקראת על שמו של שחקן הכדורסל האגדי מייקל ג'ורדן.

 

מתי הנעליים יוצרו?

כדאי שתדעו שהנעליים לא ראו אור לראשונה בסביבות שנת 2020, אלא הן ראו אור עוד הרבה קודם לכן. בסוף שנת 1984 הן יצאו לראשונה ובאפריל שנת 1985 הן שווקו לקהל הרחב. כך שיכול להיות שההורים שלכם, הדודים או האחים הגדולים שלכם נעלו את הנעליים האלו כשהם היו צעירים.

 

למה הם יהפכו אתכם למסמרי הערב?

עכשיו כשיש לכם את כל הרקע הדרוש על נעלי ג'ורדנס שכולם מדברים עליהם מסביב, אנחנו יכולים לספר לכם למה הן ולא נעליים אחרות יהפכו אתכם להיות מסמרי הערב. הנה כמה סיבות:

  • בגלל שאלה הנעלים האופנתיות והנחשקות ביותר שיש כיום בשוק
  • בגלל שהן יפות
  • בגלל שהן נוטפות סטייל
  • בגלל שהן מזוהות עם סלבס

 

אם יש לכם טעם טוב בנעליים – תבחרו בג'ורדנס

זהו, אתם יודעים עכשיו שאתם לא צריכים לעבוד קשה בשביל להיות האנשים האלה שכולם תולים בהם עיניים כשהם נכנסים לאירוע. אתם צריכים לדאוג ללוק קזואל ולצרף אליו את אחד מזוגות הנעליים של הג'ורדנס המיוחדות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכל אחד ואחת מכם לדעת איזה נעליים יהפכו אתכם למסמרי הערב. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק למצוא אתר אונליין או חנות שנמצאת בקרבת מקום המגורים שלכם ולבחור את הדגם המתאים לכם ביותר. מאחלים לכם שתבחרו נכון ושתהיו נוטפי סטייל.

נעליים

 

כיצד מתמחרים אונקיית זהב?

רבים שמעו על מקרה מוזר שאירע לאחרונה, כאשר אדם תמחר אונקיית זהב שהייתה ברשותו באופן שאינו הגיוני. הדבר גרם

מה כרוך בלכידת מכרסמים

יש לכם עכבר בבית? נתקלתם בגללים קטנים? חושדים שמכרסם כלשהו מסתובב בסביבה? אנחנו רק יכולים לשער שאתם מעדיפים להתעלם

הכירו את הספא עד הבית

לאחרונה אנו שומעים לא מעט תלונות מצד אנשים שנמצאים מסביבנו. כולם עובדים קשה והגוף לא יכול להכיל יותר מידי.

מה זה קלאב קאר?

קלאב קאר הינו רכב חשמלי פתוח המשמש לסיורים וטיולים בשטח פתוח המתאים לכל גיל. באתר קרמל תוכלו למצוא את

2 דרכים להעברת כסף לחול

רבים מוצאים את עצמם תרים אחר אפשרות נוחה להעברת כספים לחול. בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית בשיח הנוגע