במשך תקופה ארוכה כל מה שאתם מנסים לעשות בעסק שלכם הוא למצוא דרכים בהן תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות המשלמים ולשפר את הרווחים של חנות התכשיטים.
יחד עם זאת זוהי לא משימה כל כך קלה, בהתחשב בעובדה שאתם מוגבלים מבחינת הנראות הפיזית של בית העסק.
ולכן ההחלטה ההגיונית והחשובה ביותר אותה לוקחים מנהלי חנויות תכשיטים רבים, היא לפנות לקהלים שמתגוררים רחוק יותר דרך רשת האינטרנט או דרך פרסומים ברשתות החברתיות.
ולכן יש לכם צורך פיזי, מהותי ובהול להתקשר עם חברת משלוחים אמינה ומנוסה בתחום התכשיטים איתה תתחילו לעבוד בשיתוף פעולה לטובת הלקוחות שלכם.
ניהול מערך הפצה – בעזרת אנשי מקצוע מנוסים
אומנם כל מנהל יכול להגדיר את הצורך בהתקשרות עם חברת משלוחים לעסק. ואולם אם אתם רוצים לשלוח את המוצרים שלכם עם חברה עליה אתם יכולים לסמוך, חשוב מאוד לוודא שהיא עומדת בארבעת הפרמטרים הבאים:
דיסקרטיות
לטובת הביטחון האישי של הלקוחות שלכם הפרמטר החשוב ביותר שאתם רוצים לוודא בהתקשרות עם חברת שליחויות הוא הדיסקרטיות של המידע. כל ליגה של כתובת לקוח או מספר טלפון פוגעת בסופו של עניין באמינות שלכם ואתם לא רוצים לסכן את שם המותג.
אבטחה
על מנת לשמור על הסחורה היקרה מומלץ לבחור חברה שיש לה היכולת להבטיח את שלמות המוצרים ואת תהליך המשלוח תחת אבטחה מתבקשת.
תיעוד ומעקב
הסטנדרט המקובל בעולם המשלוחים היום מאפשר לכל לקוח ולכל בעל עסק לקבל מספר מעקב של החבילות. מספר מעקב מקל על כל המעורבים בתהליך באיתור החבילה וכך מפחית את הפניות לשירות הלקוחות שלכם בנושאים של איחור בקבלת החבילה וטיפול בשרשרת הלוגיסטית.
עלות לחבילה
אם אתם רוצים להשתמש בשירותי שליחויות מהיום להיום עם חברת דיל דליברי למשל, חשוב להבטיח שהממוצע המחירים לכל החבילה הוא ממוצע שאתם יכולים לעמוד בו מבחינת עלות מול תועלת. ולא, הלקוח שלכם אולי יהנה משירות שליחויות מושלם, אבל אתם לא תצליחו להרוויח מהעסקה.
חבירה לשירות משלוחים – יכולה להגדיל את תפוצת העסק שלכם
הסיבה העיקרית שבגינה בעלי עסקים מעוניינים להשקיע את כל המשאבים שיש להם ולהתקשר עם חברת משלוחים אחראית ורצינית, היא סיבה כלכלית. ככל ואתם רוצים להבטיח ללקוחות חנות התכשיטים שלכם את השירות האידיאלי והאופטימלי, גם כאשר הם רוכשים מוצרים דרך אתר האינטרנט של המותג אתם חייבים לעשות את כל המאמצים על מנת לשנות אל חברות שליחויות מנוסות בתחום העיסוק הזה. קח כבר מהמשלוח הראשון אתם תשמרו על הסטנדרט המקובל אל מול המתחרים שלכם, ותיצרו את הציפייה הלגיטימית לקבלת שירות מושלם מצד הלקוחות. בהדרגה השינויים שהכנסתם לבית העסק, ישפיעו לחיוב על המאזן ועל הרווחים ויאפשרו לכם לגדול עוד יותר.